...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Αυγούστου 2009

(Μωρές παρθένες...)

Μωρές παρθένες, συνεσταλμένες, άγγιχτες
από χέρι ανδρός ή φαλλό δοξασμένο-
Και άλλες
κυρίες μεσόκοπες, ταλαιπωρημένες
από την εμμηνόπαυση, τις ορμόνες
που δεν ελέγχονται και τσιρίζουν, που κάνουν
το σώμα παιδωμή, το μυαλό
εργαστήρι της τρέλας.
Τις Κυριακές
πάνε μια βόλτα για καφέ, κουτσομπολεύουν
την γειτονιά νομίζοντας ότι δικάζουνε σωστά.
Και παρακολουθούν
ρηχές αηδίες από οθόνες των τηλεοράσεων- ενώ
κάποια στιγμή χτυπά το κινητό που πήρε
μια φίλη να τους πει ότι αλήθεια αξίζει ο Αύγουστος
σε κάποιο ελληνικό νησί.
Κρατούν ένα βιβλίο βαρετό
στην παραλία, κάτω απ’ την ομπρέλα- βάζουν
μεγάλου δείχτη αντηλιακά, φιλοσοφούν
επί ματαίω.
Τρέμουν
την κυτταρίτιδα,
ντρέπονται
που έγινε στο σώμα τους κακό σαράκι.
Οικογενειαρχούμενες και μη
δίχως τα εμφανή πολύπλοκα αίτια που οδηγούν
στην κατάθλιψη κάποιον- γυρίζουν
πάνω κάτω σε μια κάμαρα αυξάνοντας
κάτι φορές τα ντεσιμπέλ για να νομίσουν
ότι και κάποιος άλλος κατοικεί
την μοναξιά που κατοικούνε..

4 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Πολύ τρυφερή άποψη και αγαπησιάρικη για τις γυναίκες, βγάζει το συγκεκριμένο ποίημα Στρατή.
Και για τις μωρές παρθένες και για τις μεσόκοπες σε κρίση νεύρων.
Ο δυστυχής ο ποιητής, γίνεται αυτόματα συμπαθής από τα όσα υφίσταται από τις θηλυκές παρουσίες στη ζωή του. :Ρ
Και σαφώς και οι ένδοξοι φαλλοί. Συμπαθέστατοι κι αυτοί. Οι μόνοι αντιπαθείς στο ποίημα είναι οι γυναίκες νέες, μεσόκοπες... όλες.

Καλημέρα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αρέσει σε μια γυναίκα να σκέφτεται έτσι για τον εαυτό της αλλά την θίγει το ποίημά μου;
παράξενο αλήθεια..

οι σίχοι δικοί σου:

Καύλα, τρέλα, ηδονή της γυναίκας το μουνί.
Και το ξέρουν οι μαργιόλες και τ' απολαμβάνουν όλες,
που τους άντρες τους τρελαίνει, στον παράδεισο τους φέρνει
και πουλάει κι αγοράζει, κυβερνήσεις κατεβάζει,
ως και Άγιο κολάζει.
Ένα τόσο δα οργανάκι νάν' του κόσμου το κλειδάκι;
Είναι ασύλληπτο, αλήθεια! Ξεπερνά τα παραμύθια.
Με τη γλύκα απ' το μουνί της, να ελέγχεται ο πλανήτης;

ε μάλλον έχουμε μπερδευτεί λίγο..
ανταποδίδω...την καλημέρα!

μαριάννα είπε...

Νομίζω πως δεν καταλαβαινόμαστε καθόλου. Μιλάμε σε εντελώς άλλο μήκος κύματος, οπότε ο διάλογος είναι άκυρος εκ των πραγμάτων.
Αν εσύ κατάλαβες ότι οι αποσπασματικοί στίχοι μου που μετέφερες, εκφράζουν απαξίωση της γυναίκας, σημαίνει ότι ή εγώ απέτυχα εντελώς, μέσα απ' αυτούς τους στίχους, να εκφράσω αυτό που πιστεύω ή ότι εσύ είσαι επιπόλαιος αναγνώστης μου.
Γι αυτό μπερδεύτηκες, εσύ. Όχι εγώ. :)

Μια γλυκιά καλημέρα κι ευχές για ένα όμορφο ΣΚ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Τι να πω;..πολυ επιθετικότητα χωρίς λόγο...'ετσι: για να δικαιωθεί το ποιημα μου..
αν ΕΣΥ καταλαβαινεις οτι εγω μ' αυτο το ποιημα μου απαξιωνω την γυναικα..εχει καλως!
μάλλον λοιπόν επιπόλαιος αναγνώστης είμαι..
οι βαθύνοες αναγνώστες είναι άλλοι..ή άλλες..
κι από μένα γλυκιές καλημέρες και καλό Σ.Κ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου