...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Ιανουαρίου 2010

ΣΑΝ ΜΑΓΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..

ΣΑΝ ΜΑΓΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ..

Επειδή εξαργυρώνω την θλίψη και θα το πουλήσω ακριβά
Αυτό το τομάρι από επιθυμίες που ακόμη κατέχω

Θα δοθώ μόνο στον ρεμβασμό
Μέσα σε ένα άσπιλο όνειρο που πουθενά δεν σε πάει
Αν δεν κατέχεις ένα διαβατήριο ψυχής.

Θα με φέρουν
Οι αλήθειες στο χείλος
Του γκρεμού των παράξενων σκέψεων

Που όπως συνθέτονται ένα τίποτα είναι
Μες το κενό του χρόνου.

Και θα γυρίζω έρμος άκαιρων επιδιώξεων
Και λεξιδίαιτος και λεξιθήρας

Σαν μάγος που από την μοναξιά γνωρίζει
Τα άχραντα των ποιημάτων του μυστήρια..

2 σχόλια:

doris.diamond είπε...

Πάρα πολύ ωραίο! Μπράβο σας :)
Eυχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας :)
Δεν είμαι όμως σίγουρη ότι επιδιώκω την ποιηση.Αυτά που γράφω τα γράφω όταν τα νοιωθω χωρίς να προετοιμάζω τι ακριβώς 8α γράψω ..χωρίς να γνωρίζω εξ' αρχής που θα καταλήξω. Συμφωνώ στο ότι πρέπει να γίνω πιο λακωνική στον λόγο μου..ίσως το καταφέρω. Απλά θέλω να γράφω και να έχω το δικό μου πρωτότυπο.όχι να πατάω πάνω σε κάτι υπάρχον. Επίσης θέλω να μπορούν να με καταλαβαίνουν παιδιά της ηλικίας μου γιατί πολύ νεολαία έχει αποτραβηχτεί από το όλο θέμα..Δεν ενδιαφέρομαι ακόμα να ονομάσω το είδος που γράφω..Απλά γράφω γιατί με ευχαριστεί (:

Όταν βρίσκω ελεύθερο χρόνο από το σχολείο και τα βιβλία μου θα διαβάζω ευχαρίστως ποιήματα και από το άλλο σας ιστιολόγιο που μου προτείνατε :)

Να έχετε ένα όμορφο σαββατόβραδο και μην σταματήσετε να γράφετε :)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλήμέρα θεοδώρα!
συνέχισε να γράφεις και ούτως ή άλλως θα καταλήξει από μόνο του κάπου..
στο να μαθαίνεις ολοένα και πιο καλά αυτό το γλωσσικό όργανο που χρηγσιμοποιούμε για να επικοινωνούμε με τους άλλους..
νάτο λοιπόν το πρώτο καλό..
και το άλλο; θα δεις ότι σιγά σιγά θα βαθαίνεις στις αναλύσεις σου και θα κατανοείς αυτά που δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά..σπουδαίο!
να έχεις μια καλή μέρα!!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου