...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Φεβρουαρίου 2010

Υπαινίσσονται άνεμο τα δέντρα

Υπαινίσσονται άνεμο τα δέντρα
οι γωνίες των κλαδιών τους
κάνουν την εφαπτομένη νύχτα υποφερτή
ζαρώνουν οι πρωινές ψυχές των λουλουδιών
τα χρώματά τους συρρικνώνονται
δεν ανήκει πουθενά ο θεός της ημέρας!

Ακούω μες το σκοτάδι που έρχεται:
είμαι ο λάθρα χειριζόμενος την νίκη των λέξεων-
άραγε πώς θα δικαστώ που αυθαιρετώ μες τα νοήματα;
πώς θα πεθάνω που άξιζα θάνατο δοξασμένο
μουσικής που με τρέφει κι αναστατώνει το αίμα μου;

Θα μου σταθεί το μεσάνυχτο που ακόμα αγρυπνώ
και φεγγάρια ωδικά πλέκω μέσα στα λόγια μου;
Και οι μετοχές της νύχτας
θα με ερμηνεύσουν απλά;
Σαν σκάφος του ύπνου που τον διαπλέουμε
με μία τιποτένια βάρκα
ανάλαφρου στοχασμού..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου