...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Μαρτίου 2010

Κράτα αυτόν τον άνεμο που γύριζε ολημερίς μες τις σελίδες μου

Όταν πεθάνω, κράτα από μένα ένα χαμηλό
υποσχόμενο έκπληξη σύννεφο
κι αυτή την μουσική την άγρυπνη που είχα
να μου ξεκλειδώνει σαν δεσμοφύλακας την νύχτα-

Κράτα αυτόν τον άνεμο που γύριζε ολημερίς μες τις σελίδες μου
και τ' απογέματα έκανε πιο ποιητική την θάλασσα- βρες
τα σπήλαια που κατοίκησε εκείνο το αίσθημα- συγκεντρώσου
να μάθεις πως άναβα την θεϊκή φωτιά- κι έλα μαζί μου
με τον νου σ' αυτό το μακρινό ταξίδι

από άστρο σε άστρο, από ιδέα που λύτρωσε σπουδαία το νόημα
μιας αίρεσης
που έκανε ακόμα, πιο καυτές τις πιο θρησκευτικές μου πεποιθήσεις- εκεί
που εγώ είμαι ένα σύνολο από νοσταλγικά τραγούδια
γραμμένα
πάνω στην παρτιτούρα του απόψε φεγγαριού…

26.11.2009
Καβάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου