...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Μαΐου 2010

Η ΝΟΗΤΗ ΓΡΑΜΜΗ..

Κραυγαλέο φεγγάρι κυρτό
ή κοίλο ανάμεσα στα φύλλα πικροδάφνης που λογχίζουνε
την ησυχία.

Στον φλοίσβο του γιαλού απαλές αγκάλες
της λειασμένης πέτρας που απόθεσε
μετά από αιώνες δώθε της ανθρώπινης αλήθειας ο καιρός.

Δεν την αντέχουμε την μοναξιά, πάμε
με το κεφάλι σκυφτό να ξαναμπούμε
σε μια μήτρα πολυθόρυβων πόλεων.

Εγώ που γράφω ξέροντας ότι στο τέλος θα μου τα χαλάσει όλα ο καιρός...

Μέσα μου έχω αφήσει άθελα να κατοικούν
σαρκοφάγα της θλίψης.

Από την μια μεριά αφήνει πέρασμα ανάμεσα στα σπλάχνα η αισιοδοξία.

Από την άλλη
μεριά- στο βάθος-
μαύρο ρήμα σκοτεινό αθροίζεται:
πονάω ή φεύγω…

Προσευχές σε άλλης ώρας θεούς- μετά
που θα κοπάσει της επιθυμίας η τρικυμία

Και στο γλαυκό στερέωμα θα αναφαίνει όπως ποίημα
η άνοιξη.

Στο τέλος
όλα τα κρατά μια ρήση φιλοσόφου..

Σαν να είναι
η νοητή γραμμή η μέσα μας που λες συνδέει
πρωτόγονο κι εξελιγμένο..

Και σε ίδιο έδαφος αφήνει να τραφούν
θύτης και θύμα..

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Τι ησυχία. Τι φεγγαρόφωτο αχνό. Τι τραγούδι του αφρού. Τι ουρανός κατάσπαρτος μ' αστέρια. Όμως όχι. Πάμε πίσω στη κοσμοχαλασιά της πόλης εκεί που οι αισθήσεις πονούν από επιθέσεις.
Και δεν ξέρεις πια τι είσαι. Ο πολιορκημένος ή πολιορκητής.
Αλλη σειρά Στρατή. Αλλο ύφος. Πάντα συναρπαστικό.
Γιατί εμένα που δεν γράφω ποίηση, με αφήνει, μου επιτρέπει, να ταξιδέψω με δικά μου έξοδα στην φαντασία του ποιητή.

ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ είπε...

Σαν να είναι
η νοητή γραμμή η μέσα μας που λες συνδέει
πρωτόγονο κι εξελιγμένο..

Και σε ίδιο έδαφος αφήνει να τραφούν
θύτης και θύμα..


Καλησπέρα Στράτο !!!
Είναι πολύ όμορφο ... όπως όλα σου εξάλλου !
... και ναι , στο ίδιο έδαφος τρέφονται θύτες και θύματα , δυστυχώς ...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ..
μακάρι να ήμουν ένας Νταλί του λόγου.. (αυτό ονειρεύομαι!)
και να μεταδίδω τις εικόνες μου στις οθόνες του μυαλού των άλλων..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!
Βρες μου έναν τρόπο να επικοινωνήσω μαζί σου..
Πάνω που νόμιζα το κατόρθωσα μου τα γκρέμισες όλα!
Γράφε μου στο μαιλ..
και αν έχω ένα δικό σου μαιλ..
Θέλω να είσαι καλά!
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου