...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιουνίου 2010

Μπήκα μέσα στον ήσυχο άνεμο

Μπήκα μέσα στον ήσυχο άνεμο
από το μέρος που κανένας δεν ξέρει·
περπάτησα
κάτω από τους φίκους με τα πυκνά λάμποντα φύλλα
που φλυαρούν
βαρύτονα
μέσα στο κάθε απόγεμα.
(Ο ήλιος
ξέρει την χλωροφύλλη τους καλά.)
Και πήρα αυτόν τον δρόμο σκέψης που εναρμονίζεται
μ’ αυτό το φως του απογέματος
που θρυμματισμένο περιχύνει τις πέρα κορφές
των βουνών που γελάνε
σχεδόν απολιθωμένα.
Ήπια την σιωπή που τριγύρω μου απλώθηκε-
μέχρι την τελευταία γουλιά.
Είδα
τον χορό του μικρού σπουργιτιού
πάνω στις πλάκες
κρατώντας ένα ψιχίο πολύτιμο αγαθό.
Είδα
το χνάρι της μοίρας που γράφει
στις σελίδες του όρθρου
την ψυχή μου-
σαν μία πεισμωμένη φωτιά
που θέλει ν’ αγκαλιάσει όλον τον ορίζοντα..
Άφησα ελεύθερη την ταπεινή μου καρδιά!

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Καλέ μου φίλε σήμερα δεν θα σου βάλω τις φωνές γιατί με μαλάκωσε η υπέροχη εικόνα που έφτιαξες. Αυτά τα φύλλα που φλυαρούν βαρύτονα, το σπουργίτι που χορεύει χαρούμενο που έχει τον θησαυρό του, ό ήλιος που σαν έμπειρος γιατρός ξέρει την χλωροφύλλη των φύλων καλά,οι κορφές των βουνών που γελούν αιώνια.
Ε! Δε μπορώ να θυμώσω απλά ΝΑ ΕΞΟΡΓΙΣΤΩ!!!
Ο ΧΡΩΣΤΗΡΑΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ.
Εντάξει, εντάξει ηρέμησα. Μου κάνει καλό να εξοργίζομαι για τέτοιους λόγους. Είναι η λεγόμενη "χρήσιμη οργή". (δική μου ορολογία)

~reflection~ είπε...

Εγινε άνεμος η πνοη...
ενας Σεληνοτροπισμός προκαλεσε ανθοφορία στο νυχτολούλουδο
κι η σκεψη μου,
συνοδευτική μπαλαντα του ποιηματος,
ακομη τραγουδαει
σε ρυθμό ξημερωματος....

Καληνυχτα Στρατη...

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου