...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Ιουνίου 2010

Ξεκαθαρίζει μέσα μου ένα τοπίο ευλάβειας.

Φερμένο από παλίρροιες που ποτέ δεν θα ξέρω
και αινιγματικό ίδια το κάθε πρωί
το χέρι της ωραίας αυγής που αναμερίζει τις κουρτίνες του ήλιου.

Και η κόρη η θαλασσένια, με μία κορυφαία λάμψη επάνω της-
στεφανωμένη με ιριδίζοντα φύκια, με παριδέραια
κοχύλια στον λαιμό- γυμνή
κόρη του ανέμου.
Στα ρηχά της πιο μεγάλης μας έκπληξης..

(Το πρόσωπό μου
στραμμένο κατά τον ιερότερο ήλιο
που θα μπορούσα να δω..)
Βγαίνω από τα όνειρα:
βαφτισμένος το αδύνατον..
Οι πατούσες μου
αποτυπώνονται στην φιλέρημη άμμο..
Μια ηλιαχτίδα που πλέκεται όλο
στα μαλλιά μου:
απέραντα θρησκευτική!

Έχω ξεχάσει ποιός ήμουν - μιας και δεν έγινα
αυτός που ήθελα..
Ξεκαθαρίζει μέσα μου ένα τοπίο ευλάβειας.
Όπως πλάθω με λόγο ένα σκέλεθρο σώμα
παρατημένο εκεί,
απόμερα,
μέσα σε μία σφριγηλή αμμουδιά..

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το "Οι πατούσες μου αποτυπώνονται στην φιλέρημη άμμο"
Εντάξει μπορεί κάποιος να πει: "Έλα μωρέ τι βλέπει; Άμμο βλέπει. Η έρημος έχει, άμμο. Άρα εύκολο να φτιάξεις αυτόν τον στίχο. (φοβερή αφέλεια!!!)
Σύμφωνοι θα πω εγώ ο φιλειρηνικός. 'Όμως το:
"Μια ηλιαχτίδα που πλέκεται όλο
στα μαλλιά μου:
απέραντα θρησκευτική!"

Πως γεννήθηκε; Απάντηση; (μούγκα ίσως και μπούρκα μαζί!)
Έτερον ουδέν
Με ευχαριστίες ευχόμενος να "γίνεις κάποτε αυτός που ήθελες". Αν και εγώ νομίζω ότι έγινες και με το παραπάνω.

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Υπάρχουν κάποιες φορές, που όσο κι αν προσπαθείς ,δεν μπορείς να αναλύσεις κάτι τόσο μεγάλο...
Απλά στέκεις ευλαβικά ,νιώθεις, ρουφάς κι αναβαπτίζεσαι !!!
καλό Σαββατοκύριακο ποιητή !!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Α ρε φίλε..
Μόλις γύρισα από την δουλειά και ως συνήθως διαβάζοντας το σχόλιό σου χαμογέλασα..
Έχεις βρει έναν τρόπο να μου δίνεις κουράγιο..
έναν τρόπο που μ' αρέσει..
Να είσαι καλά ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ με τον αεί επαινετικό σου λόγο..
Μα και η γραφή σου σε κατοχυρώνει ως ποιήτρια!
Επαξιώτατα!
Καλό βράδυ να έχεις!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου