...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Ιουνίου 2010

όλες οι νεράιδες είναι δικές μου αρραβωνιαστικιές.

Η άνοιξη εγκλωβίζει το μυαλό μου, η άνοιξη είναι ένα υποσχετικό παραμύθι
που μέσα του όλες οι νεράιδες είναι δικές μου αρραβωνιαστικιές.

Και μες την μέρα που αρχίζει έρχομαι
σαν ένας άλλος ικέτης που θ' ανάψει ένα κερί σε μία Παναγία
κελαηδισμών!

Πολλοί δεν ξέρουν ότι εγώ βαθιά λυπήθηκα
που είμαι τόσο οφειλέτης στην ζωή που μόνο
με θάνατο το ξεπληρώνω. Και το γνωρίζω αυτό..

Αψηφώ τώρα τα πάντα και κάνω
διαδρομή του έρωτα και την οικεία
φωτιά ενός φιλιού δικό μου ευαγγέλιο!

Ας ήταν έτσι να υπάρξω ύστερα!

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Στρατή,
υπαρχουν καποιες νεράιδες που ξεγλιστρούν από τη φαντασία του παραμυθά... αψιφουν το κρύο της περιθωριοποίησης και νοσταλγούν Φεγγάρια μισοφαγωμενα από την Λήθη... εκει, στο ημικύκλειο, λέει ένας μύθος φωλιαζουν όλα τα όνειρα που δεν πραγματοποιηθηκαν ποτέ...

Εκεινες οι νεράιδες λεγονται ψευτο-νεράιδες....

Μία, ήδη σου έπιασε κουβεντα...

Γι' αυτην τι έχεις να πεις?....

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Υπεροχότατηηηηηηηηηηη
Και εμφανίστηκε πάνω που είχα αρχίσει ν' αμφιβάλω ότι υπάρχουν νεράιδες..
πλέκω με λόγια τα μαλλιά της!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου