...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Ιουνίου 2010

Στέκομαι και κοιτώ: το φως τα δικαιώνει όλα

Είναι Παρασκευή (όχι απ' τις μεγάλες)
μικρή μικρότατη, που μόλις χωρά
την καθημερινότητα ενός εντόμου
που γυρεύει να τρυγήσει ένα λουλούδι αιθέριο

Στέκομαι και κοιτώ: το φως τα δικαιώνει όλα
έκοψα πάλι τα νύχια μου- δεν μπορώ πια να γδάρω
τον καμβά μιας ερωτικής στιγμής έμπνευσης
που θα γυρίσει όλα τα χρώματα προς το γαλάζιο

Κοιτώ: κανένας να μου πει πως θα συλλάβω
τον άνεμο που μέσα στο μυαλό μου κάνει
τα επιδέξια τόσα τσαλίμια του

Αριθμώ εφτά μέρες και μετά τίποτα:
ο άγγελος με εγκατέλειψε- μόνος πάω
να μην μου δώσει εμένα ελπίδα κανένας.

Είναι Παρασκευή (όχι απ' τις μεγάλες)
μικρός μικρότατος θέλω να χαριστεί
σε μένα ό,τι υπόσχεται στον κόσμο το φως..

2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Εγώ τώρα θα παραθέσω ένα απο κείνα που είχα ονομάσει "αφηρημένη ποιήση μου" τότε που προσπαθούσα να πιάσω αυτό το "κάτι". Και την ίδια ώρα εσύ λες:
"Είναι Παρασκευή (όχι απ' τις μεγάλες)
μικρή μικρότατη, που μόλις χωρά
την καθημερινότητα ενός εντόμου
που γυρεύει να τρυγήσει ένα λουλούδι αιθέριο"


Άντε τώρα το παρακάτω να παίξει "μπάλα"


Η ΠΟΡΕΙΑ

Καθώς σε μια σειρά βαδίζαμε
στη γκρίζα ποταμίσια άμμο
πατημασιές δεν άφηναν τα πόδια
ανάσες δε στροβιλίζονταν ζεστές
στις καταχνιάς το παγωμένο δίχτυ

Βαθιά μεσ’ τη ψυχή μας ξέραμε
Στου ποταμιού θα φτάναμε την άκρη
Όπου πηγές ασίγαστες,
λίμνες ανταριασμένες
σπηλιές ανήλιαγες,
χαράδρες στοιχειωμένες
τη Πύλη κοσμούσαν την αιώνια

Τα πόδια δίχως βούληση σα ξένα
Τα χέρια σα φύλλα το χειμώνα
Τα στήθη κοιλότητες κενές
Καρδιές δε φτιάχναν άλλο χτύπο
Το αίμα στις φλέβες πετρωμένο
Οι σκέψεις στο νου σταματημένες

Ξάφνου αχνή στο βάθος πρόβαλε
σα να ‘ταν κει από πάντα
φτιαγμένη απ’ όνειρα η Πύλη
Και μόνο τότε νοιώσαμε να ρέει
σαν άνεμος γοργά να φεύγει
το βάρος τ’ αδυσώπητο
τ’ άχρηστου πια κορμιού μας

εκτ. 05/85

Και ύστερα μου λες να μη τσαντίζομαι. Ε λοιπόν θα τσαντίζομαι όσο θέλω!!
Φιλικά όμως ε;

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Εμένα πάλι μου άρεσε όπως τα λες..
Ο τρόπος να βλέπει και να λέει
του φίλου μου του ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου