...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

29 Αυγούστου 2010

Ντυμένος αισθήματα



Συμμετέχοντας στην ομορφιά μ' όση ψυχή μου δάνεισε ο ήλιος.

Και δεν έχω τίποτε άλλο από συνείδηση να καταμαρτυρήσω.

Πάω γυμνός από κακία στα μέλλοντα.

Ντυμένος αισθήματα και πάντα μ' ένα

Παλιό βιβλίο που κρατώ ενθύμιο από της νιότης μου την λεβεντιά.

Στα χέρια μου μολύβι που θα γράψει την αλήθεια

Όπως στου πεύκου το ρετσίνι ελπίζει να σωθεί η αξία του ελληνικού καλοκαιριού.

Των χόρτων η έξαψη ανάβει.

Μετανοώ αν έσφαλα- αλλά δεν θα το μάθω

Αν έχει νόημα η κάθε συγχώρεση.

Βαδίζω προς το ύστατο επιχείρημα του τάφου..



12.6.2010

2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Oι τρεις τελευταίες φράσεις συνέπεσαν με τη διάθεση .. μου

καλημέρα Στρατή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαλλον χρειαζόμαστε μια πιο καλή διάθεση Κυριακής..
Καλημέρα Βάσσια!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου