...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Σεπτεμβρίου 2010

Αμπέλι κορινθιακό μελένιο







Αμπέλι κορινθιακό μελένιο

Στόμα του Βάκχου. Ο ήλιος

Τρυπά την ρόγα ως το βάθος της

Και η έξαψη του ζωντανού χυμού της

Ανάβει όρτσα μουσική καλοκαιριού.



Κρατώ στο χέρι μου ένα τσαμπί ευωχίας

Η μέρα στέκεται ωραία όπως Κυριακή

Στο σπίτι των φίλων μου ο νους μου είναι

Μια ευχαριστημένη τρεχαντήρα

Που πλέει σε γαλήνια νερά.



Γράφω το φως όπως μου δίνεται

Μέσα μου είναι οι λύπες φευγάτες

Όταν σκουντά το μεσημέρι τον βασιλικό

Τα σύμπαντα ευωδιάζουνε, οι σκέψεις μου φωταγωγούνται.



Κι η άτμιση των θαρραλέων νερών

Δίνει στον ουρανό μία υπόσχεση

Γονιμοποιητικής υγρασίας..

4 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Καλημέρα Στρατή
σου εύχομαι ένα όμορφο Σ/Κ!

Despina είπε...

Η μέρα στέκεται ωραία όπως Κυριακή...
καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Βάσσια! Και για σένα το ίδιο εύχομαι!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Καλημέρα!
Ο ήλιος είναι αξία που χαρίζεται!
Απόλαυσέ τον!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου