...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Σεπτεμβρίου 2010

Οι φωνές εντός μου

11.




Οι φωνές εντός μου είναι πια κατεστημένο που μπορεί

να δημιουργήσει μία χώρα ονείρων..



Κι όμως: και ξύπνιος ονειρεύομαι..



Τόσο λιτοδίαιτος σε ανάσα που απορεί

ο θεός: ‘’τι έπλασα;’’



Έχω αφεθεί να παρασύρομαι από τα μελτεμάκια κάθε πόθου..



Βλέπω γυναίκες ωραιότητας που εξάπτουν

τις φαντασίες ως και των αποθαμένων.



Γυρνώ στο φως-

μισός υπαρκτός και μισός

του ανέμου άθυρμα-

και σκοτεινό ρήμα της μοίρας..



Το κράτος της λατρείας μου

είναι κάτι πουλιά

που αμφισβητούν τα πάντα..



Πετάνε ελεύθερα μέσα στους πιο ασύνορους

ουρανούς-

διδάσκοντάς με ποίημα!

6 σχόλια:

Θεοδώρα Τζόκα είπε...

Πολύ ωραίο, Στρατή. Μακάρι και οι δικές μου οι φωνές να ήταν τόσο όμορφες! Να έχεις μια καλή μέρα.

~reflection~ είπε...

Οι φωνές εντός μου
παιχνίδι με εκείνους τους ευθραυστους καθρέφτες,
που όσο κι αν ραγίζουν,
τόσο πολλαπλασιάζονται οι φωνες...

Αρκει μία που δημιουργήθηκε στα ξεχασμένα χρόνια...
και τώρα γέμισαν τα ποτάμια με νερό
τους καθρέφτες των ποιημάτων...

Φιλί καλημέρας, Στρατη..

frizArta είπε...

Πολύ όμορφο και θαρραλέο

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Teddie
Καλησπέρα!
Όλες οι φωνές είναι όμορφες όταν λένε αλήθειες..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

kakia_p
Καλησπέρα!
Πολύ όμορφη η εικόνα με τους σπασμένους καθρέφτες!
Η πολλαπλότητα της αλήθειας που όμως είναι μία και μοναδική..
Τι προσπαθεί να μας πει τι Τίποτα γύρω μας;

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μαύρη Ντάλια
Θαρραλέο όπως η αινιγματική ζωή..
Καλησπέρες!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου