...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

13 Σεπτεμβρίου 2010

Καλύτερα να σκέφτεσαι από το να κοιμάσαι.





Το τσιμέντο της πόλης ανάβει και ρουφά κάθε ήχο

Βγαλμένο απ' τα άοκνα όντα

Που ρημάζουν τα σπλάχνα της.

Καλύτερα να σκέφτεσαι από το να κοιμάσαι.

Αλλά κι αν η σκέψη είναι μαρτύριο; Άσε..

Ας δούμε την υπόθεση ζωγραφικά.

Μες τον καμβά χωρούν η νέα κοπέλα που ιππεύει μία μηχανή enduro

με άσπρο φόρεμα αποκαλυπτικό και τα μαλλιά της

ανεμίζουνε ευτυχισμένα.

Πόσο πλάσμα του πόθου είναι!

Κι ο γέρος που κρατάει μια ζεστή φραντζόλα

Πηγαίνοντας την στην κυρά του που έψησε

Καφέ.

Το παιδί πάει σχολείο. Απ' την σάκα του

Κρέμονται γράμματα- εικοσιτέσσερα γράμματα.

Πολύσπορα. Σιγά σιγά θα μάθει.

Οι νέοι αναλύουν τον ποδοσφαιρικό εμφύλιο στις καφετέριες.

Τόσοι διαιτητές κι όμως κανείς. Εγώ

Και που απέχω συμμετέχω:

Στο σιγάν

Στο λαλείν

Στο ονειρεύεσθαι

Στο υπνώττειν

Στο μες το αύριο αγχωμένα ξυπνάν..

8 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Δεηθωμεν Στρατή :"Το παιδί πάει σχολείο. Απ' την σάκα του
Κρέμονται γράμματα- εικοσιτέσσερα γράμματα.
Πολύσπορα. Σιγά σιγά θα μάθει."
Ισως αυτό να είναι η μόνη ελπίδα. Να ξαναυπάρξουν άνθρωποι Στρατή που αγαπούν την γλώσσα όσο εσύ.
Αλλά φοβούμαι φίλε μου ότι όπως πηγαίνουν τα πράγματα από τις πολιτικές και εκπαιδευτικές κεφαλές της χώρας αυτό θα έιναι το τελευταίο πράγμα για το οποίο νοιάζονται. Αλλά θα ελπίζω να υπάρχουν "Στρατήδες" πάντα κάπου....

Despina είπε...

Στο σιγάν

Στο λαλείν

Στο ονειρεύεσθαι

Στο υπνώττειν



Ξεκλείδωσαν οι λέξεις μου
κι ακούστηκε η σιωπή
ανθισμένη ορτανσία
όνειρο μωβ σε φαντασία
μ’ ενός λεπτού, σιγή!

Στο μες το αύριο αγχωμένα ξυπνάν....
την καλησπέρα μου!!!!

Vaso Mprataki είπε...

Το παιδί πάει σχολείο .Απ’ την σάκα του
Κρέμονται γράμματα -εικοσιτέσσερα γράμματα.
Πολύσπορα .Σιγά σιγά θα μάθει.

Πανέμορφο!!!!

Στρατή νομίζω ότι έχεις έναν μοναδικό τρόπο στο να πλέκεις τις λέξεις ...
και ότι έχω πολλά να διδαχτώ από την ποίηση σου ...
Ανυπομονώ να προχωρήσω στην μελέτη και του δεύτερου βιβλίου σου ...
Είμαι σίγουρη ότι θα είναι μια μοναδική εμπειρία όπως ήταν και του πρώτου !!!!

Την καλησπέρα μου
Με την αγάπη μου

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ,
Νομίζω πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που αγαπούν την γλώσσα και την σέβονται.
Κι όσο κι αν τους απιστούν οι καιροί
Αυτοί θα πεισμώνουν και θα ανθίστανται.
Εγώ τουλάχιστον νομίζω είναι έτσι.
Τώρα..
Το παιχνίδι που παίζουν οι κρατούντες ( της αφαίμαξης του ελληνικού στοιχείου γύρω μας)
Νομίζω όλοι το ξέρουμε.
Αλλά ας μην τους κάνουμε την χάρη.
Ας πολεμήσουμε ο καθένας απ' το μετερίζι του για να "μην τους περάσει.."
Θα νικήσουμε..
Είμαι σίγουρος.
Πάντα ήταν υπόθεση των λίγων τα σπουδαία.
Γεια σου φίλε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γειά σου Δέσποινα,
ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Καλό απόγεμα!

Βάσσια είπε...

Στρατή, μίλησες για τρεις σημαντικές γενιές, τα παιδιά, τους εφήβους και τους ηλικιωμένους.

Το παρόν, το παρελθόν και το μέλλον μας.

Όσο αυτά συνυπάρχουν, και δεν χάνεται ο ιστός, ελπίζουμε.

Καλό σου βράδυ
:-)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ Βάσω!
Νομίζω δεν έχεις να ζηλέψεις μιας και το δικό σου βιβλίο είναι ποταμός εικόνων και λυρισμού..
Χαίρομαι γιατί νομίζω ότι γνώρισα έναν άνθρωπο με στοιχεία που μου αρέσουν..
Μην πάψεις ποτέ να διαβάζεις και να ζωγραφίζεις στα μυαλά μας.
Καλό απόγεμα φιλαράκι του Βορρά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσσια χαίρομαι γιατί νομίζω τις ταπεινές ιδέες μου συμμερίζονται κι άλλοι
που απλά βρίσκουν στα λόγια μου την σκέψη τους.
Ναι – θέλω να έχω όραμα για τον τόπο..
Όσο κι αν αυτός δοκιμάζεται από τους καιρούς.
Να είσαι καλά!
Καλό απόγεμα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου