...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

11 Σεπτεμβρίου 2010

Νήπια ανάσα του ήλιου



19..




Νήπια ανάσα του ήλιου,

Πρωινή θεϊκή αχτίδα που μες την μέρα άγουρη όταν σκάει

Γίνεται μια διαμαντική και εξουσίας πάχνη πάνω απ’ όλα

Και αρχίζει με υπεροψία να μιλάει..



Πουλιά ζητούνε έναν νεφεληγερέτη

Θεό να τα φυλάει.



Τα δέντρα

Ξαίνουν το νήμα του γλαυκού ανέμου

Κι ανάβουν μια ελληνική αλφαβήτα με νεράιδες

Που περιφέρονται τριγύρω ερχόμενες απ’ την αιώνια νύχτα.



Ένα λυρικό ψιχάλισμα, ένα ποίημα

Πραότητας που ελαφροπατάει

Πάνω στην γη του ανθισμένου κάμπου.



Φτάνουν τα λόγια

Ερωτικά καυτά αισθήματα..

22.3.2009 Κομοτηνή..

6 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Λες στο "Η ΜΕΡΑ ΠΡΟΧΩΡΑ"
"Ένας ήλιος σαν σκέψη ξαφνικός πάνω από τα ανατολικά βουνά της μέρας-
Και σήμερα ξεκινάς με έναν ήλιο νήπιο μικρό αδύναμο αλλά εξελίσσεται σε υπερόπτη τύραννο με το διάβα τη μέρας τόσο που τα ζωντανά ζητούν λίγη συννεφιά για προστασία.
Είναι μια πνευματική διαδικασία που σε υποχρεώνει να αναρρωτηθείς - όχι πλέον για την εκφραστικότητα του ποιητή - αλλά για το βάθος της μητέρας, της πηγής της έμπνευσής του.
Καλημέρα φίλε μου

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Αποπνέει Σεβασμό και μια σιγή μπροστά στο Εξαίσιο επαναλαμβανόμενο Θαύμα, του Ήλιου με τις δειλές ακτίνες, και του Εντός ήλιου.
Πολύ όμορφες Ατμόσφαιρες.

Γιάννης Ποταμιάνος είπε...

Φύση, γλώσσα και συναισθήματα
Στη σκιά ενός θεού και στο φώς του ήλιου.
Σύνθεση σε καμβά με πολλά σημεία διαφυγής
με προοπτική το άπειρο της μεταφυσικής
Και στο τέλος εισβάλει ο έρωτας
ως η μόνη πραγματικότητα
που υπερβαίνει το λόγο εμπνέοντας
τα καυτά του αισθήματα.

Μπράβο υπέροχη σύνθεση
Καλό βράδυ Στρατή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ,
επειδή πραγματικά θα σε διάλεγα για τον προσωπικό μου σχολιαστή, άλλη μια φορά ευστοχείς και μου δείχνεις ότι η παρατηρητικότητά σου είναι οξεία.
εξάλλου με ξέρεις πια τόσο καλά νομίζω που εσύ κατέχεις και το κλειδί της έμπνευσής μου και τον τρόπο που πλάθω εικόνες..
Μόλις γύρισα από Μαλεσίνα..
και σε καλημερίζω!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γιάννη Ποταμιάνε
Χαίρομαι που ήρθες στην σελίδα μου.
Ο σεβασμός μου για το πρόσωπό σου είναι δεδομένος!
Χαίρομαι να συντυχαίνω ανθρώπους που η σκέψη τους λάμπει!
Τις θερμές καλημέρες μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ρεγγίνα,
μάλλον έχω έναν ειδωλολάτρη εαυτό που με σπρώχνει
σε μια έμπνευση που αφετηρία έχει την φύση και τους παντού γύρω μας θεούς.
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου