...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΣΠΙΤΙ…






Να σου λέει ο ήλιος με την υπερούσια τόλμη του, να σου λέει το φως..

Και, κάτω από τον ίσκιο της μεγάλης καρυδιάς, ένας λωτός που επιμένει

να μυρίζει Όμηρο,

εκεί,

στα άνω-Πορόια..

Θερισμένα τα χόρτα και τα κακόβουλα ζιζάνια

που κλείσαν τότε την αυλή

του σπιτιού

που το έψελνε με ένα ήσυχο κελαρυστό

μούρμουρο ο απέναντι νερόμυλος..

Οι φίλοι ασήμι στην καρδιά!

Και ο καφές που άχνιζε μετά

που ήρθε σαν από τον στίχο το απόγεμα

να μας καλοκαρδίσει!

Αυτές οι ζωτικές περιουσίες μου

μίας φιλίας που λάμπει

και την κρατώ ευλαβικά σαν να μου γίνεται θρησκεία

μέσα σε τούτη την αλλόκοτη και που πικραίνει εποχή..



ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑ..

ΣΕΡΡΕΣ..

6 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Καλό σ/κ Στρατή
:-)

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Αυτές οι ζωτικές περιουσίες μου
μίας φιλίας που λάμπει"
Πολύ σημαντικές,σπάνιες, δυσεύρετες περιουσίες Στρατή.
Δεν χάθηκα Στρατή. Με βρήκαν τα εγγόνια μου που τα είχα σπίτι για τέσσερις μέρες. Εργασία υπερπλήρους απασχόλησης. Με το ζόρι να γράψεις μερικές γραμμές.
Αλλά τι να κάνεις είναι τα γονίδιά μου -πολύτιμα βλέπεις για την ανθρωπότητα- πρέπει να τα προσέχω.
Quo Vadis? Ενθάδε Vadis Στρατή μου.

nameliart είπε...

Πάντα απολαμβάνω αυτή την αίσθηση περνώντας από εδώ: μαυλιστικά κελεύσματα από μια παλλόμενη «συγχορδία» λέξεων που παρασύρει στις «αρμονικές» της, για να οδηγήσει σ’ ένα καταπληκτικό κρεσέντο στο φινάλε!!!
Εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάσσια καλό Σ/Κ επίσης!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ζεις ωβραίες ευτυχισμένες στιγμές!
Εξάλλου, παππούς είσαι, μην διαμαρτύρεσαι..
Όλα καλά!
Ναι όντως όπως λες, είναι πολύ σπουδαίες αυτές οι περιουσίες της φιλίας..
Μοναδικές.
Καλό βράδυ φιλαράκι!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

nameliart
ο σχολιασμός σου έχει πάντα ένα δικό του στίγμα:
όπως κι η ζωγραφική σου άλλωστε..
Κι όπως λέω κι εγώ: ο άνθρωπος είναι ο τρόπος..
που πράττει, που μιλά, που καταλαβαίνει, που είναι..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου