...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Αυγούστου 2011

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..

Μουσική που μου χαρίστηκες όταν
Όλες οι σιωπές ενωθήκανε
Κ ήμουνα μόνος αστροπόρος στο νεφέλωμα
Ξέροντας ότι ακούγεται φριχτά η γαλήνη
Κι η μοναξιά πονάει σαν έγκαυμα.

Τώρα ελάτε να μου παραστέκεστε νότες
Το καλοκαίρι αλλάζει τα σύμβολα
Οι παραλίες γεμίζουνε με φωνές των παιδιών
Οι πιο σημαντικές καμπάνες των νησιών
Ξύνουνε μια ασβεστολιθική ουτοπία.

Μένω στην χώρα των τιτάνων κι όμως
Πως γέμισε με νάνους τούτο το τοπίο
Μπατάρει στα ρηχά μ’ έναν καημό από κρύσταλλο
Κραδαίνεται μέσα στην ερημιά του
Μόνο τον ήλιο βλέπω νικητήριο
Να δίνει τους χρησμούς σαν ακατάληπτους
Που ορίζουν ένα πέρασμα ελπίδας.


9.7.2007

6 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Το καλούπι αλλάζει...
η ΨΥΧΗ δεν διαπραγματεύεται το Ύψος της...

ξύνει ο Ήλιος το Δέρμα μας
και το καλοκαίρι βρίθει από ίχνη Γιγάντων στις παραλίες της Σύγχρονης Ιστορίας μας...

ενα ζευγάρι βήματα
ίσως ανήκει και σε μας, Στρατή...

ανώνυμοι οι Μεγάλοι Στρατιώτες της Πρώτης γραμμής..
γιατί τα Ονόματα δεν έχουν σημασία..
μόνο το Ύψος των Ψυχών...

Σε φιλώ..

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Πόσο σπάνιο να παραδεχθούν οι άνθρωποι ότι όλα εδώ είναι δανεικά ...Πόσο άδικα παλεύουν για λάθος πράγματα κι αφήνουν τα σημαντικά να φεύγουν από τα χέρια τους..
Αναλίσκονται με μικρότητες και δεν φυλάν δυνάμεις για όσα καίγονται γύρω μας !!Συμφωνώ απόλυτα με την Κάκια " τα Ονόματα δεν έχουν σημασία,μόνο το Υψος των Ψυχών...
Καλό βράδυ Στρατή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ
σας ευχαριστω πολύ κυρίες μου!
Αν και νομίζω δεν αγγίξατε το υφέρπον νόημα του ποιήματος..
Την καληνύχτα μου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πόσοι χειμώνες άραγε και πόσα κύματα
θα μπορέσουν να κάνουν άμμο τον ήχο του καυμού και να σκορπίσει..
Και ο καυμός με τις παλιές του νότες να ξαναγεννηθεί..Το άχ! και το αμάν!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πάλι έδωσα δική μου εξήγηση στο ποίημα σου...αλλά και αυτό, δεν είναι η ποίηση? Η δύναμη που ταξιδεύει τον έναν, μακριά απ τον κόσμο του άλλου?

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ελίτσα

αν το έκανες έτσι, πέτυχες καλό αποτέλεσμα..
ναι, είναι ταξίδι αυτό με άγνωστο πάντα προορισμό..
ας αφήσει έστω μιαν ωραία εικόνα το τέλος..
Την καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου