...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Αυγούστου 2011

ΣΥΝΤΟΜΟ ΠΟΙΗΜΑ!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το πιο γλυκό.. το πιο όμορφο.. το ωραιότερο απ όλα.

να σας ζήσει!!!!!

να είστε πάντα καλα ...

~reflection~ είπε...

Σύντομο?...

το πιο μακρόσυρτο τραγουδι που ακουσα από μία τόσο στατική φωτογραφία
που χορογραφεί πάνω σε μελωδίες Ευτυχίας
σε στίχο νεογέννητου αναστεναγμού
με ρεφρέν ένα κλάμα που φερνει δακρυα χαρας στα μάτια....

ας το ξαναπω:

τοσο ΑΙΩΝΙΕΣ αυτες οι στιγμες
για να συνθέτουν μία τοσο σύντομη ΖΩΗ!....


να το χαίρεστε.....
με Ευχή για μια Υπεροχη Ζωή....


Σε φιλώ..

Αστοριανή είπε...

...πυγμάχο θα τον κάνετε!!!!!!!!!!!!!;;;;;;;;;

Στρατή μου, είναι τοσοδούλης,
δεν ξέρει να βάλει τα χεράκια του κάπου... και να γρατζουνιστεί!!!!!
Άστο να πάρει αέρα, το μωρό μου!
Δεν μου λες; του κάνατε ...χωρίστρα;
Κουκλάκι είναι!
Να τον χαίρεστε, όλοι... πέρα για πέρα!!!


Πάω τώρα και στην επόμενη φωτογραφία του!

Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε μου το χωρίς λόγια ποίημα σου είναι και το αριστούργημά σου. Μου έφερε δάκρυα στα μάτια η συγκίνηση που νιώθω ότι νιώθεις!
Να είσαστε πάντα όλοι σας καλά και να καμαρώνετε την κάθε του στιγμή.
Στέλνω τα "συναδελφικά" μου φιλιά!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ σ αγαπώ!
Τι άλλο να πώ; Είμαι ευτυχισμένος!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ

ευχαριστώ
να που τα ωραία ποιήματα κάποτε δεν έχουν λέξεις..
μόνο κλαψουρίζουν ωραία όταν τα κρατάς αγκαλιά!
Τα φιλιά μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΓΙΩΤΑ μου είναι μαλλιαρό κινεζάκι
απίθανος τύπος!
Καταλαβαίνεις την χαρά μου..
μόνον εσύ..
Φιλιά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ
α ρε παππούκα
εσύ ξέρεις από συγκινήσεις τέτοιας λογής..
κρατώ για σένα τα καλύτερα αισθήματα, το ξέρεις..
Γεροφίλε μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου