...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

27 Σεπτεμβρίου 2011

Ιρις Ιριδα Γιώτα





Υπάρχει στο face book πρόσωπο με το όνομα  Ιρις Ιριδα Γιώτα
που επανειλημμένα ληστεύει τις σελίδες μου, όπως και άλλων δημιουργών, και παρουσιάζει τα ποιήματά μου σαν δημιουργίες της.
Ομολογώ ότι μου γεννήθηκε η εντονότατη επιθυμία να συναντήσω αυτό το πρόσωπο (το οποίο δηλώνει μελλοντολόγος) και να κινήσω την παλάμη μου με τόση δύναμη  προς το πρόσωπό της ώστε να βρεθεί το κεφάλι της κυριολεκτικά μες το μέλλον.
Ωστόσο θα ήθελα παράλληλα να την πληροφορήσω ότι αν το συνεχίσει θα κινηθώ νομικά  γιατί τα έργα που ΚΛΕΒΕΙ είναι δημιουργίες μου κατοχυρωμένες και δεν θα της επιτρέψω να τις χρησιμοποιεί σαν δικές της.
Στενοχωρημένος που υπάρχει
Είμαι κατά πόδας πίσω της και την παρακολουθώ..

8 σχόλια:

Χαρ. Αλβερτος είπε...

ΣΤΡΑΤΗ, ΗΡΕΜΗΣΕ!
ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ. ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ, ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ, ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΑΛΛΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ (ΚΑΠΟΙΟΥ... ΙΠΤΑΜΕΝΟΥ...), ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΩΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΜΠΛΟΓΚ ΠΙΑ, ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΓΚΣ! ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΟΠΩΣ, ΕΠΙΣΗΣ, ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ, Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ, ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΓΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΝΕΩΤΑΤΟ ΦΑΝΤΑΙΖΙ... ΜΠΛΟΓΚ, ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ... ΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΝ/ΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ, ΗΓΟΥΝ ΚΛΟΠΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ)! ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΣΧΟΛΙΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡ, ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥΣ!
ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ, ΠΙΑ, ΑΚΡΗ! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΗΡΕΜΗΣΕ... ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΕΣΟ ΒΕΒΑΙΟΣ!
ΕΝΑ ΗΡΕΜΟ ΚΙ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΔΥ!
ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Στρατή Καλημέρα!!
Δεν σου κρύβω ότι αρκετές φορές μπήκα στον πειρασμό να αντιγράψω ποιήματά σου όχι για αναδημοσίευση αλλά μόνο για τα αρχεία μου επειδή μου άρεσαν..Δεν το έκανα γιατί ακόμα και γι αυτό αισθανόμουν άσχημα να το κάνω χωρίς να το ξέρεις..Και αν σου το έλεγα δεν ξέρω αν θα γινόμουν πιστευτή..

Οσο για την καταγγελία του παραπάνω σχολιαστή σου επειδή ορισμένα μπλόγκ είναι γνωστά και αξιόλογα καλύτερα ειναι να εξηγούμε λίγο περισσότερο τι θέλουμε να πούμε γιατί αλλιώς υπάρχει φόβος να εκθέσουμε κάποιους άδικα.
Π.χ. βάζοντας το όνομα "ελίτσα" (παράδειγμα ε???) τί εννοούμε?? Ελίτσα Κ? Ελίτσα Β? ή απλά Ελίτσα ??
Ξέρω κι εγώ έναν Ιπτάμενο χχχχχχχ ο οποίος σέβεται τους πάντες και είναι παράδειγμα μπλόγκερ..

Σου ζητώ συγνώμη για τα πολλά λόγια αλλά μόνο οι ποιητές μπορούν να πουν τη σκέψη τους με δύο λόγια.
Καλή σου μέρα!

~reflection~ είπε...

ΦΤΟΥ....

βρέθηκε κάποια που έκλεψε στίχους και Ιδέες σου πριν προλάβω Εγω?...

ΦΤΟΥ....

τσάμπα τόσα πτυχία τσιγγανοΚλεπτομανίας!!!...

γαμώτο...



Φιλί γιόκ.....
η εν λόγω κυρία αφού διαβάζει το Μέλλον, θα είχε οσμυστεί την επίθεση και την αποκάλυψη της απάτης!!!

Από την άλλη, Στρατή, θα αναφέρω κ αι για την Ιστορία το ότι μπορεί να μην είναι μία τόσο τυχαία και ανώνυμη ...

Πολλοί κυκλοφορούν με καρμπόν του εαυτού τους και απλά δημιουργούν θέμα, μονο για να δημιουργήσουν...

Σε λίγες μέρες θα έχει εξαφανιστεί το προφιλάκι από το FB και ενδεχομένως να ανοιχτεί κάποιο άλλο από σχιζοφρενική διάθεση του ΠΡΟΣΩΠΟΥ που κρύβεται πίσω από το όνομα που ανεφερες,
και το οποίο θέλει πασι θυσία να μετουσιωθεί σε κάποιον άλλο εκτός του φτωχού Εαυτού της!!!....

Λυπάμαι ειλικρινά..
μα...
δεν παύω να διασκεδάζω με την απρόβλεπτη ανεγκεφαλική κίνηση ορισμένων..

παλαιότερα είχα αναφερει πως μπορεώ ανετα να ΚΛΕΨΩ την Ελένη {Ποιώ} μα.. ποιος ο λόγος?....

ΜΠΟΡΩ εγω να γραψω με το Υπέροχο Ιδίωμα της Ψυχής της Ελένης?......

Η κυρία σίγουρα πήρε το μήνυμα...
{αλλα μπορεί και να είναι ΚΥΡΙΟΣ αυτος που κινεί τα νήματα πίσω από την όμορφη εικόνα.......}

Εγω έχω ένα ρητό για τον ΚυβερνοΧώρο μας:

ΤΙΠΟΤΕ δεν είναι ΟΠΩΣ φαινεται!!!!

ΕΣΩ υποψιασμένος για ΟΛΑ...



αντε... τσάκο κι ένα φιλί... ετσι γιατί είμαι στις καλές μου!!!!

Χαρ. Αλβερτος είπε...

@ελιτσα
ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΙ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ "ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ" ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η "ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ" ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ, ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ, ΟΜΩΣ, ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ!
ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ.
ΓΕΓΟΝΟΣ, ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΛΟΓΚΕΡ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ, ΠΙΑ ΜΠΛΟΓΚ - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ - ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ, ΑΠ' ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ!
ΕΠΙΣΗΣ, ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΑΣ, ΠΡΙΝ 10λ, ΜΕ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΜΟΥ, ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΟΥΚΛ, ΟΤΙ ΔΕΧΘΗΚΑ, ΑΠΟΨΕ, ΣΟΒΑΡΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΑΠΤΟΠ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΩ ΕΙΔΙΚΗ ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ, ΒΕΒΑΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΕ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΟΤΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟΡΡΗΤΑ!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ!

@
ΣΤΡΑΤΗ ΜΟΥ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!

nameliart είπε...

Στρατή, καλά κάνεις και θυμώνεις και πολύ τις κατανοώ τις διαθέσεις και τις προθέσεις σου απέναντι σ’ αυτό το άτομο, αλλά πραγματικά δεν αξίζει να είσαι στενοχωρημένος. Δεν ξέρω – και αναρωτιέμαι αν ξέρουν και τα ίδια – τι προσπαθούν να πετύχουν αυτά τα άτομα μέσω τέτοιων κλοπών. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι πάσχουν από σοβαρά ψυχωσικά σύνδρομα και αντί να συμβουλευτούν κάποιον ειδικό, επιχειρούν μεθόδους αυτοίασης μέσω της κλοπιμαίας προβολής. Θα σου έλεγα λοιπόν χαλάρωσε, και μη χαραμίζεις το θυμικό σου για τέτοιες (ανώφελες για όσους τις διαπράττουν) παρανομίες. ..Εκτός αν (και) αυτή η θυμική λειτουργία, είναι μία ακόμη αφορμή για να Ποιήσεις.!..
Σε φιλώ..

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Καλησπέρα κι από μένα
Τα είπαν όλα ..όλα όσα ήθελα να πω και ταυτίζομαι .σχεδόν με όλους
Θα ήθελα απλά να προσθέσω …κάτι απλό μα πολύ απλό..
Ο κάθε άνθρωπος διαφέρει απόλυτα από κάποιον άλλον από τα δακτυλικά του αποτυπώματα.. Κι όπως σου έχω ξαναπεί δεν υπάρχει περίπτωση μα καμία που να μην
αναγνωρίσει κάποιος τον Στρατή Παρέλη από τα δακτυλικά αποτυπώματα της γραφής του..
Μην μας στερείς όλα όσα είχες γραμμένα …μας λείπουν…

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ..




Εκτιμούσα πάντα και εκτιμώ τους απλούς ανθρώπους, αυτούς που με κάνουν να αισθάνομαι εμπιστοσύνη και σιγουριά για την ντομπροσύνη που εκπέμπουν.
Δύσκολος στις μέρες μας ο ανθρώπινος στίβος. Οι αθλητές του τρέχουν με ντοπαρισμένες ιδιότητες.
Έτσι έχουν ξεφύγει από τα ανθρώπινα και πολλές φορές αυτό που διδαχτήκαμε οι πιο παλιοί για ″αρετή″ ″ τιμή″ ″δικαιοσύνη″ ″τιμιότητα″ -ίσως να έχει παραφθαρεί και να είναι κάτι σαν ξόανο που το μπατσίζει ο βοριάς.
Αλλά εμείς που πασχίζουμε να παραδώσουμε αυτήν την γλώσσα ζωντανή στις γενιές που έρχονται- εμείς που θέλουμε να μην λησμονηθεί η πατρίδα που ΄φερε στον κόσμο τον Όμηρο- εμείς που ακούσαμε ότι τα πάντα ρει απ’ τον Ηράκλειτο- εμείς δεν θέλουμε να αφήσουμε τα ανθρωπάρια να μας νικήσουν.
Θα ανασυνταχτούμε και θα πολεμήσουμε.
Και όταν θα κατορθώνουμε μια μικρή νίκη, θα ξέρουμε ότι η γλώσσα μας κι η σκέψη μας θα πάει στο αύριο..
Εκεί που θα έχει κράτος κι η Ποίηση που αγαπήσαμε κι υπηρετούμε..
Από την καρδιά μου σας ευχαριστώ!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Στρατή το άτομο που πέφτει τόσο χαμηλά, ώστε ούτε να το δεις δια γυμνού οφθαλμού μπορείς, είναι άξιο περιφρόνησης και δεν αξίζει να καταχωρηθεί ούτε καν στην ομοταξία των κανθαριδών!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου