...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

24 Οκτωβρίου 2011

Η Κυριακή με κάνει ευτυχισμένο.


Πέντε οι αλήθειες μου·
Τις τέσσερεις τις σπατάλησα να κυνηγώ
το κατόπι την Ομορφιά-
Κι όμως δεν που την έπιασα.
Μες την μέρα αραδίζει ο σαλίγκαρος.
Αφήνει πίσω το σάλιο του.
Μετά την βροχή.
Τα φυτά ξαναζωντανεύουν.
Οι νεκροί δεν είναι πλέον νεκροί.
Ντύνονται την χλόη και βγαίνουνε βόλτα.
Βόλτες μες το μυαλό μου κάνει κάποτε κι η θλίψη.
Φθινοπώριασε και κάνει λίγη ψύχρα προς το βράδιασμα.
Μ’ αρέσει!
Κρατώ ένα μπλουζάκι κοντομάνικο
πάνω μου. Η καρδιά μου πάντα χτυπά
ευτυχισμένα όταν περπατώ κάτω από τα όμορφα δέντρα.
Οι φιστικιές είναι ευτυχισμένες γκέισες
κάθε απόγευμα. Σηκώνουν τα φορέματά τους
και βλέπω τον ξαναμμένο τους καρπό.
Η Κυριακή με κάνει ευτυχισμένο.
Κάποιοι καταλαβαίνουν τον έρωτά μου για κείνη-
οι άλλοι δεν σκαμπάζουν γρι
από καρδιοχτύπια που αξίζουν χρυσάφι.
Γράφω μετά μανίας.
Έτσι μου ‘ρχεται.
Πριν ο αλέκτωρ
Λαλήσει τρεις και με αρνηθούνε
οι πάντες
που με τον στίχο μου τους ευεργέτησα..

                                                                      24.10.2011

4 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Η πιο όμορφη φωτογραφία που εχω δει ποτέ !! Λαμπερή σαν μια ανατολή και χρυσαφι σπάνιο !!!!
Πανέμορφη η αναρτηση σου ποιητή !!! ΠΑΝΈΜΟΡΦΗ !!!
Κανένας δεν πρόκειται να απαρνηθεί το στίχο σου
Κρύβει τη δύναμη και την τρυφερότητα μαζι ..
Δίνει φως για όλους εμας

Καλό βράδυ !!

~reflection~ είπε...

Όλες του Κόσμου οι Κυριακές.

Μοιάζουν τα Κορίτσια στις μέρες μας.
Μοιάζουν οι Ανάγκες.

και οι Ποιητές ανιχνεύουν παντού αιτίες Συγγραφής και Επινόησης.

Καλό Βραδάκι.

{κλεμένη η Φωτο υποθέτω!...}

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Σ' ευχαριστώ ΔΕΣΠΟΙΝΑ!
Τελικά έχω προσηλωμένους αναγνώστες..
Καλή σου νύχτα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
πάντα κλέβω μια φωτογραφία..
μην το πεις!
Καληνύχτα!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου