...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

19 Οκτωβρίου 2011

κοιμήσου ανάμεσα σε υποσχέσεις ότι θα σου γίνει ωραία η ζωή-




Κοιμήσου ανάμεσα στα λουλούδια που θα στείλω ως τον άχραντο ύπνο σου·
κοιμήσου ανάμεσα σε υποσχέσεις ότι θα σου γίνει ωραία η ζωή-
η πένα μου στέλνει το φως των λέξεων ως εκεί που σκλαβώνεται πάνω σε ένα ορφανό κρεβάτι η ομορφιά σου-
τι θέλουν να πράξουν τα ρήματα όταν οι περιουσίες που επιφέρουν πονάνε;
Ξέρω την σιωπή που σ’ αγκαλιάζει όταν δεν μπορώ εγώ
να αρθρώσω ούτε ένα μυριστικό τριαντάφυλλο που θ’ ανάψει μέσα στα χέρια σου-
αλλά επιμένω-
γίνομαι ο οφειλέτης που ζητά και ρέστα από μια χαμένη αποταμίευση
που σπαταλήθηκε τόσο απροσδόκητα για να σταθεί πλάι στον έρωτά σου!


10 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

"..αλλά επιμένω-"

Ευτυχώς!

Καλό βράδυ!

Αστοριανή είπε...

...κι έχω μια μικρή απορία:
είναι Ευαγγελία ή Ευαγγέλια
η θαυμάσια ποίησή σου,
λίγες αναρτήσεις πιο πριν...

Στρατή μου,
ξαναβρίσκω λίγο το ρυθμό μου, θα τα λέμε.
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

~reflection~ είπε...

Σπατάλη
και
Ξόδεμα.....

κλειδιά για να εισέλθει ο Υποψήφιος Φοιτητής στο χώρο τω μετεξεταστέων της Εξεταστικής Σεπτεμβρίου με θέμα τον Αιώνιο Έρωτα......

μα...

πως μια πεπερασμενη Ζωή να χωρεσέσει ΟΛΗ τη θεωρία και το Βιωματικό Εργαστήριο που του αναλογεί?.....

Φιλάκι.....

χρυσαετος είπε...

Εξαιρετική γραφή και θαυμάσια ποίηση, τώρα καταλαβαίνω γιατί ο "παντοτινά φευγάτος" φίλος μου και ταξιδευτής, μου μιλάει συνεχώς για τον Στρατή Παρέλη. Τα ταπεινά μου συγχαρητήρια. θα περνάω καθημερινά μια ...βόλτα από την γειτονιά σας.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα Παπανικολάου
είναι ο Έρωτας
ο Έρωτας στην απόλυτη βάση του..
Καλό απόγευμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ
"είναι η Χάρις που μας παίρνει
σκάει κι απογειώνεται.."
Φιλιά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

χρυσαετος

ευχαριστώ πολύ!
άραγε ποιός είναι αυτός ο φίλος σας που σας μιλάει για μένα;
δεν συμπαθώ καθόλου την ανωνυμία..
αν μου λέγατε ένα όνομα θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος!
Καλό απόγευμα!

χρυσαετος είπε...

Δεν είχα πρόθεση να σας μιλήσω ανωνύμως, πίστεψα πως με δυο τρείς λέξεις που αναφέρω στο γραπτό μου θα καταλαβαίνατε πως είναιο Χαρίλαος!!! Ευχαριστώ πολύ

χρυσαετος είπε...

Δεν είχα πρόθεση να σας προβληματίσω, πίστευα πως με δυο τρεις λέξεις θα καταλαβαίνατε σε ποιόν αναφερόμουν. Είναι ο Χαρίλαος.

χρυσαετος είπε...

Δεν είχα πρόθεση να σας προβληματίσω, πίστευα πως με δυο τρεις λέξεις θα καταλαβαίνατε σε ποιόν αναφερόμουν. Είναι ο Χαρίλαος.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου