...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Οκτωβρίου 2011

Να γυρνάς απ' την δουλειά και να γράφεται μέσα στα χέρια σου το ποίημα!





Να γυρνάς απ' την δουλειά και να γράφεται μέσα στα χέρια σου το ποίημα!
Να είναι ματάκια ολόφρεσκα
σαν φρούτα γινωμένα, υποσχετικά- να διαβάζω
το φως τους και να είναι οι περιουσίες μου
όλες φθαρτές εκτός από ετούτη
την ερμητικά κλεισμένη αγκαλιά!
Χεράκια αβρά σαν η αυγή να έδωσε την ύλη της.
Πατουσάκια ζεστά φεγγαρένια.
Μαλλάκια απαλό μετάξι, μεθυσμένο μυστικό.
Φεύγουν από τα χέρια μου τα σκοτεινά μολύβια
και όλες μου οι λέξεις γίνονται ένα κρυφό αστέρι που κοιτάζω..

                                                          15.10.2011

19 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τελικά..ΝΑΙ!
Ηρεμώ όταν έρχομαι στη σελίδα σου..
Καλημέρες!!!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Ποίημα δίχως λέξεις !!!
Περιουσία ακριβή αστροφωτισμένη !!!
Το χαμόγελο κι ελπίδα μας !!!
Καλό απόγευμα ποιητή !!!

~reflection~ είπε...

ΝΑ πότε οι λέξεις ωχριούν μπρος στο Θαύμα!!!


Ποίημα που Βιώνεται, Στρατή...

τι μεγαλύτερη Ευτυχία από αυτή που δε χωρά στις αποτυπώσεις!!!...

Σας φιλώ....

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ποιητά μου να χαίρεσαι και να καμαρώνεις την ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ μούσα της αγκαλιάς και της ψυχής σου.

Σ' ευχαριστώ για το χαμόγελο και την ψυχική γαλήνη που σήμερα μου χάρισες μ'αυτή την τρυφερή εικόνα.

Πέντε παρόμοιες περιουσίες ισορροπούν τη φουρτουνιασμενη μου ψυχή, τουτη τη περιοδο που η υγεία του πατέρα μου ταλανίζεται.

Να ΄σαι και να'στε όλοι σας στην οικογένεα καλά!!!

Φιλί κι Γλαρένιες αγκαλιές

Wicca είπε...

Όταν μεγαλώσει το μωράκι θα νιώσει πόσο τυχερό ήταν να βρίσκεται μέσα σ'αυτά τα χέρια!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ελίτσα

τελικά ΝΑΙ
μπορείς να με αποκαλείς και
Lexotanil ή
Tavor ή
Valium ή
Hipnosedon...
όπως προτιμάς..
Έλα, σε πειράζω..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ποίημα που ξεπερνά τα ποιήματα..
Καλό σου απόγευμα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ποίημα που Βιώνεται, Στρατή...

Ακριβώς ΚΑΚΙΑ..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Μακάρι να μπορούσα να θεραπεύω τους ανθρώπους στην αρρώστεια τους- εκεί να δεις ΠΟΙΗΤΗΣ που θα ήμουν!
Σ' ευχαριστώ πολύ!
Εύχομαι όλα να σου πάνε καλά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γουΐκα
και για όλους που το καμαρώσανε νομίζω..
Καληνύχτα!

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Στρατή, ένα φιλί τεράστιο στο αγγελούδι! Από εμάς..!!Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

σαν χθες θυμαμαι την φωτο που ειχατε ανεβασει την ημερα της γεννησης!!!

περναει ο καιρος...

μεγαλωνει το πιο γλυκο ποιημα...

καλη σας συνεχεια με φιλια στα πιο γλυκα μαγουλα......

Κατερίνα Βάνδουλα είπε...

Στιγμιότυπο ζωής και ευδαιμονίας!
Όλη η σοφία της φύσης μέσα στο καθάριο βλέμμα της. Το πιο λαμπρό ποίημα οι κραυγούλες που βγάζει και παππούς και εγγονή βιώνουν την μαγεία του προσφέρω απλόχερα, χωρίς να ζητάω τίποτα. Δύο συγκοινωνούντα δοχεία που μοιράζονται την αθωότητα και την εμπειρία.
Να είστε καλά Στράτο! Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα Παπανικολάου
Σ' ευχαριστώ Μίνα!
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

σ αγαπω
μεγαλώνει το ποίημα! ωραίο αυτό- μου άρεσε!
Καληνύχτες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κατερίνα Βάνδουλα
α Κατερίνα..
πραγματικά η πιο ωραία Δράση της ζωής μου!
Σ' ευχαριστώ!
(Α, και να κόψεις το τσιγάρο.. Τι φωτογραφία είναι αυτή; Τζιζζζζζ)

Κατερίνα Βάνδουλα είπε...

Ναι, η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ προκλητική η φωτογραφία μου, εν συγκρίσει μ' αυτές που κυκλοφορούν στο διαδύκτιο ως εικόνες προφίλ, ποιητά μου!!! Ξέρεις, αυτές που αποθανατίζουν ημίγυμνα κορμιά ή ακόμα και ολόγυμνα ... Ήταν τόσο προκλητική, που κατάφερε να σε κάνει να γράψεις "τζιζζζζ"!!!!!
Αυτή πώς σου φαίνεται; Την εγκρίνεις; Αν όχι, να μου το πεις, να την αλλάξω κι αυτή!!!
Καλή σου μέρα Στράτο μου! Σε φιλώ γλυκά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ναι Κατερίνα, πολύ καλύτερη..
Ελπίζω να περνάς καλά εκεί κάτω..
Ωραία είναι η Κρήτη-
Μακέτα του παραδείσου!
Καληνύχτες!

Κατερίνα Βάνδουλα είπε...

Ένας από τους ορισμούς που έχουν δοθεί στην λέξη "ευγένεια" είναι ο εξής:
Ευγένεια είναι η ανωτερότητα, ιδίως από ηθική, πνευματική ή αισθητική άποψη.
.......
Να είσαι καλά Στράτο και να προσέχεις ... τον εαυτό σου και τους ανθρώπους που επισκέπτονται την σελίδα σου.
Καλή συνέχεια.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου