...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Νοεμβρίου 2011

Ποίημα με μπλου τζην..


Αφήνω να με κάνει ελαφρύτερο η μέρα
Αφιερώνομαι όμως στα στολίδια της
Τα ασήμαντα κάλλη της που δεν θα ξαναβρώ
Αν δεν τα αγκαλιάσω ερωτευμένος με συνείδηση τώρα.

Μιλάμε για τα τιποτένια που αξίζουνε πολλά
Σου εξομολογούμαι, μου ανοίγεις την ψυχή σου
Και η ζωή είναι σημειωτόν που κι όμως κάπου πάει
Που δεν το ξέρουμε πάντα εμείς.

Κάποτε γίνεσαι μια πεταλούδα πιο ελεύθερη μες τον αέρα
Τρέχεις ανάλαφρη με αθωότητα θερμή
και θρέφεσαι από το νέκταρ των φιλιών του ανέμου.
 
Αλλά εμένα πια οι αγωνίες μου είναι άλλες:
Κοιτάζω γύρω μου και νιώθω πόσο νίκησε η θλίψη
Κοιτάζω γύρω μου μα μέσα μου πυροβολώ..

Τότε γεννιέται αυτό το ποίημα, καθημερινό
Σαν ένας στίχος με μπλου τζην, φθαρμένο
Και έτσι ασήμαντο που ούτε ένας διαπρεπής
φιλόλογος θα το προσέξει-

Τρυπώνει μες την τσέπη μου και καταγράφεται
σε κείνα τα μικρά χαρτάκια
που αν το θες σ' αυτά επάνω έχω σημειώσει
μία ολόκληρη ζωή..

6 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

"Να τραγουδάς, όπως τα αηδόνια δεν υπολογίζουν το σκοτάδι
Να σφυρίζεις, όπως η πέτρα που διορθώνει τα κακώς κείμενα
Να γελάς, όπως η καρδιά π΄ανταμώνει στίχο με στίχο
Και το ταξίδι τότε, έχει σίγουρο προορισμό: το γυρισμό"-Μ.Π.

Καλό βράδυ Στρατή!

~reflection~ είπε...

Εχω από πείσμα ροπή
στο να σκορπίζω τα ... χαρτάκια
στους Ανέμους
και να κρατώ τον Πυρήνα
σε σχάση
μέσα σε Δυο Χέρια Νυχτός
πάντα Εαρινής...



Σε φιλω.....

Νεφελη Ρηγα είπε...

Μιλάμε για τα τιποτένια που αξίζουν πολλά....
Ωραίος στίχος!!!
Καλό Βράδυ Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα



Είναι όμως κάποια ταξίδια που σου κοστίζουν τόσο πολύ σε κούραση που ειλικρινά παρακαλάς να τελειώσουν..
Την θερμή καλημέρα μου- μου λείψατε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΚΑΚΙΑ

Μα εσύ έχεις μια ψυχή μόνιμα σε εγρήγορση και ανεπιφύλακτη σχάση..
Τόσο δυναμητική που η φωνή σου περιέχει μια υπεράσπιση του λόγου που όμοιά της δεν καταφέρνει κανείς..
Φιλιά!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

nefeli riga

σ' ευχαριστώ Νεφέλη! Καλημέρες!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου