...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Νοεμβρίου 2011

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΤΑΚΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ..




Θ.

Η ανάσα είναι φόρος που αποδίδει το άζωτο της στην ατμοσφαιρική πραγματικότητα.
Ρύπος είναι μονάχα η μελαγχολία.
Τι να το κάνεις που αν πεις πως θέλεις να ζήσεις αγνά σε πολιορκεί χυδαία η έτσι ζωή.
Από τις λέξεις που αγάπησα πήγα ταξίδια μακρινά.
Σαν να κινδύνεψα μέσα στο φως και ας ερχόμουν σέρνοντας δέσμιο το βασανιστικό σκοτάδι.
Ακόμα και ο γραφικός χαρακτήρας μου που σου άρεσε σε άλλα χρόνια ήταν επίπονη σπουδή.
Τόσο που σαν να έχεις δίκιο:- είμαι εμμονικός μεταξοσκώληκας που υφαίνει μαστορικά το λεκτικό χάος.
Κατηγόρησε με ότι θέλησα μια αθωότητα που είναι αμφίβολο αν και ποτέ της υπήρξε.
Είμαι ένας ρομαντικός που αποδιώχνουν από κοντά τους οι θηρευτές κάθε ψεύδους..

                                                                    Ουγγαρία, 11.11.2011

5 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

"Σαν να κινδύνεψα μέσα στο φως και ας ερχόμουν σέρνοντας δέσμιο το βασανιστικό σκοτάδι."

Μερικες φορες μεσα απο το δεσμιο σκοταδι μας μπορουμε να δουμε το πραγματικο φως.

Καλως Ορισες στο κατωφλι μου, και καλη συνεχεια. :)

~reflection~ είπε...

Στρατή, ΥΠΑΡΧΕΙ οτιδήποτε κερδίζει την Πίστη μας..

η Πίστη είναι το Κριτήριο Ύπαρξης των Αοράτων, στην Ατομική Πατρίδα του Καθενός μας..

Αν πίστεψες στην Αθωότητα,
τοτε αυτή Επένδυσε την Υπαρξή της στο αίμα σου...


Σε φιλω......

~reflection~ είπε...

χα χα χα...

Ξαναδιάβασα το σχόλιό μου και μου άρεσε το Παιχνίδι της Μοίρας να τοποθετηθώ ΚΑΤΩ από μια Αόρατη Κοπέλα!!!!

χα χα χα...

ειδες τρελος συνειρμός?...

Ευχομαικαι φυσικά ΕΛπίζω ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ανεξάρτητη από τηνΠίστη μας ή όχι!!!!..

Εκατομμύρια Φιλιά και στους ΔΥΟ ......


;-)))))))))

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αόρατη

αν δεν περάσεις από τα σκοτάδια δεν θα εκτιμήσεις το φως..
είναι ο δρόμος προς την προσήλωση στις αποκαλύψεις..
Σε χαιρετώ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

είναι αυτό το ερωτικό παιχνίδι με το Αόρατο που με μαγνητίζει..
αν το δεις αλλιώς, εκεί εγγράφεται όλο το σκηνικό της ποίησής μου..
Και λέω είμαι ποιητής φτιαγμένος από αρχέγονα υλικά της ποίησης.
Τόσο ενταγμένος στις επιταγές των μυστικών που κι εγώ με μένα κάποιες ώρες τρομάζω..
Χωρούν αλήθεια μέσα μου τόσες λυρικές μετουσιώσεις;
Τα φιλιά μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου