...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Νοεμβρίου 2011

Τι μπορεί να σημαίνουν τα ωραία σου μάτια;



Θα με βρεις από την άλλη μεριά
εκεί που το ένστικτο λάμπει.
Διδάσκομαι απ' όλα- η καρδιά μου υπηρετεί το φως.

Σε ξέρω από το έμβλημα
του ανέμου στο γενναίο σου στήθος.
Επάνω σου τοξεύει για να βρει δικαίωση το αόρατο.
Τι μπορεί να σημαίνουν  τα ωραία σου μάτια;
Πώς σε άλλους μιλούν;

Εγώ ακούω την φωσφορική καλοσύνη τους
που εξαπλώνεται όπως δεν την περιορίζει ο έντιμος αέρας..

                                                                     18.3.2010

4 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

"..Σε ξέρω από το έμβλημα
του ανέμου στο γενναίο σου στήθος.."~Σ.Π.
......................
"..σε γνωρίζω, πριν σ΄ονοματίσουν οι άνεμοι.."~Μ.Π.

Μοναδική η γραφή σου φίλε μου!!
Καλό βράδυ!!

εύα είπε...

ευχαριστώ που άναψες το δικό μου κερί
γιατί κι εγώ διδασκαλία από όλα αναζητώ...

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα

παράλληλες γραφές- και πάντα πνέει ο άνεμος..
Αν δεις στα ποιήματά μου είναι το τοιχείο της φύσης που μ' αρέσει πολύ..
ίσως γιατί με κάνει να αναπνέω καλύτερα..
ίσως γαιτί φυσάει και απομακρύνει την θλίψη του τέλματος..

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

καληνύχτα!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

εύα

η πρώτη και τελευταία διδασκαλία είναι από τον εαυτό μας για τον εαυτό μας

κι εγώ σ' ευχαριστώ που με διαβάζεις

και που έχεις ήθος

γιατί ξέρω κι άλλους που δεν έχουν..

καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου