...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Νοεμβρίου 2011

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΤΑΚΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ..




Λ.

Οι αγωγοί των αγωγών- όλα αγώγιμα
Μέσα σε τεράστιους σωλήνες που έρπουν
Πάνω στο έδαφος σαν ασημένια σκουλήκια.
Παρατηρητήρια και εκτάσεις σπαρμένες τονωτικό καρπό.
Ελάφια τρέχουνε μες το ξερό λιβάδι.
Στύλοι του φωτισμού και κει στο βάθος μια ωραία εκκλησία
Που δηλώνει πληρεξούσια μ’ ένα βαρύ καμπαναριό.
Στο ρολόι μου ο χρόνος τρέχει δεν τρέχει..

                                                          Σλοβακία , 11,11, 2011

8 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Γυαλίζουν οι προφυλακτήρες
κι αντηχούν τα φρένα
τα μάτια έκλεισε και πήρε
την πόλη αυτή μαζί με μένα

Πατρίδα μου χωρίς φεγγάρια
χωρίς λουλούδια χάρτινα
δικιά σου πάρτηνα

Σφυρίζουν έξω οι σειρήνες
κι έχει ξημερώσει
βαρύ πιοτό και ασπιρίνες
τ' όνειρό μου έχουν σκοτώσει...

Καλή συνέχεια φίλε μου!
:)

Wicca είπε...

Τρέχουμε στον έρωτα και στις πατρίδες! Ο χρόνος μας βοηθά να μετακινούμαστε στα σημεία.

~reflection~ είπε...

Τα σύνορα είναι
οι πληγές
στη Σάρκα της Γης....

Ατακτη Πατρίδα ΟΛΟ το Σύμπαν, Στρατή!....


Σε φιλω...

nameliart είπε...

Αγωγοί κι εμείς Στρατή…
«Καλοί αγωγοί» της τέχνης και της ποίησης που η ίδια η ζωή έχει μέσα της…
«Κακοί αγωγοί» της ασχήμιας και της μιζέριας…
Αγώγιμο υλικό το αίμα μας
που χτυπάει στη φλέβα σαν το τικ-τακ του χρόνου
που «τρέχει δεν τρέχει»…

Παρακολουθώ το οδοιπορικό σου στην άτακτη πατρίδα,
αφήνοντας τις λέξεις σου να άγουν τις σκέψεις μου…

Καλώς επανήλθες!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αόρατη

αν ήσουν ορατή ίσως να προσλάμβανα πιο ευκολα και την μουσική που κομίζεις.
Σ' ευχαριστώ για τον πλου αεροστάτου..
Καλό βράδυ!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γουΐκα

αινιγματική και λακωνική όπως πάντα..
όπως πρέπει να είναι οι μυημένοι..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

κι όμως

ένιωθα αλλιώς όταν πατούσα Ελλάδα

πού να σου εξηγώ;

Τα φιλιά μου!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα

έχεις την εκτιμησή μου

μην κοιτάς που στα αισθητικά καμια φορά διαφωνούμε..
Καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου