...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Νοεμβρίου 2011

Έγινε Κυριακή η Κυριακή μου




Ξαφνικά υπάρχει αυτό: δεν χωρώ ούτε στο σάρκινο περίβλημά μου..
Θυμωμένος και ονειροδιψής
Κατορθώνω
Να μην είμαι εγώ ο εγώ..
Πού θα με πάει η  σοφία της σιωπής, πού θα με αποτελειώσει;
Θαρρώ πως ήμουνα ένα παραεκμυστηρευμένο μηδέν
Που μια στιγμή σκαρφάλωσε στην αριθμητική των αισθημάτων.
Και μετά
Έγινε Κυριακή η Κυριακή μου
Εορτάζουσα
πολυσήμαντη
Ταπεινή και ευειδής
Ωραία-
προπάντων ωραία!
Σκέφτομαι ο χαζός κάτι φορές
Ότι αυτά που έχω κάποια μέρα θα χαθούνε
Και μόνον οι εικόνες του μυαλού θα απομείνουνε πραγματική περιουσία..
Γι αυτό και όσο πια γεράω θέλω να μιλώ απλά
Μήπως και καταλάβουνε οι άλλοι
Σαν τι λογής πατρίδα ιδεών πεθύμησα..

                                                                       7.7.2011



2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Γιορτινή η διάθεση..

Μερικές σημαίες ΕΣΩπατρίδας ανεμίζουν σε ανάλογο Άνεμο Μόνιμης Γιορτής Συναισθημάτων...

Σε φιλω..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Κάκια

γιορτινή η διάθεση αν σε προσδιορίζει το φως των λέξεων..
Πιστεύω πολύ σ' αυτές και κάθε νίκη την γιορτάζω!
Φιλιά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου