...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2011

Ξυπνώ.



Ξυπνώ. Μια σύντομη λύση του ύπνου
Είναι να αφεθώ στης μέρας την πράξη
κι ας χάσω τα όνειρα..

Τα δέντρα γύρω μου είναι οι καρναβαλιστές που δεν περίμενα- περιγελούν
κάθε πάγια άποψη 
του αληθοφανούς.

Κι όπως δεν έχω κάτι που να αντιστέκεται στο εφήμερο
Εξόν από τις λέξεις- με αυτές μπαλώνω
Το οικουμενικό φόρεμα της ζωής.

Η πιο χαρούμενη σκέψη μου η πιο μεταξένια
Είναι ένα δίχτυ που αοράτων ιχθύων συλλαμβάνει κολύμπισμα.

Και ύστερα
Γυρνώντας πια με πάθος μέσα στην πραγματικότητα
Ίδια τα βρήκα όλα και τα έχασα,
ίδια τα είπα
Όπως τ' ανέσυρα απ' την ψυχή της μέρας
Κι ως την ψυχή μου..

                                                                      Ερμιόνη..
                                                                   11.8.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου