...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2011

Θα εμπιστευτώ την καρδιά μου στην θάλασσα




Θα εμπιστευτώ την καρδιά μου στην θάλασσα
Και σ' αυτές τις φορτωμένες ροδιές που είναι
σιλουέτες αισιοδοξίας
Θα ξαναζωντανέψω τα άστρα,
θα μείνω στο μπαλκόνι μου κοιτάζοντας
Να εργάζεται για όφελός μου ο ουρανός.

Τα ποιήματα μοναδικά που υπερασπίζονται την γλώσσα
Όπως αντέχει γύρω μας αιώνες-
Κρύπτουν και φανερώνουν, αποτίνουν
Φόρο τιμής στην ορατή και την αόρατη επικοινωνία.

Αλλά ο κόσμος υποφέρει μη μπορώντας να κερδίσει ύλη-
Κι είναι αλήθεια
Ότι πολύ σκληρύνανε οι μέρες
και μαζί μ' αυτές
κι εμείς
Θέλοντας μ' αγωνία να επιβιώσουμε
Ακόμα και με λογική εκρήξεων..

                                                          Ερμιόνη..
                                                        11.8.2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου