...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

30 Δεκεμβρίου 2011

Τώρα είναι η ώρα της έκπληξης η ώρα του διαφορετικού στοχασμού

Τώρα είναι η ώρα της έκπληξης η ώρα του διαφορετικού στοχασμού
η ώρα που θέλω να με αφήσουν μονάχο να είμαι
σαν μία νυχτοπεταλούδα που γύρω από το φως της σκέψης γυρνά
τινάζοντας την σκόνη απ' τα φτερά της.

Η ώρα των δυνατών εμπνεύσεων η ώρα της μουσικής
που θέλεις εσύ να μιλάς και εγώ να ακούω, που είναι
το βράδυ που πέφτει οκνό δόκανο της μελαγχολίας.

Είναι μια συλλαβή της ψυχής που δεν χωρά μες τις οδικές αρτηρίες των πόλεων, είναι μια γραμμή υπερασπιστική των αισθημάτων που την ξέρω μόνο εγώ που συνήθισα
να ζω μ' ένα ψιχίο ουρανού κι ένα μικρό σπουργίτι.

Και κοιμίζω τον ήχο των λέξεων μες το πράο χαρτί
που καταγράφει
την αόρατη μεταξένια αύρα των σκέψεων που δεν θα χωρέσουν σε κανένα μυαλό..
Και την ζητά ο άλλος εαυτός μου ακόμα..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου