...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Ιανουαρίου 2012

Μάθετε λέω να μην μυρίζετε υποταγή..



Λύνω τα φλασκιά μου να πνεύσουν οι άνεμοι.
Οι πολιτικές αφαιμάσσουν το όνειρο που είχα να πορεύομαι..
Κοιτάζοντας πολύ μακριά κοιτάζω γύρω μου τώρα.
Ένα ραντεβού που είχα με την ιστορία για πάντα ακυρώθηκε.
Έτσι βελάζω
Επί σφαγήν.
Κοιμάμαι
Αν και δεν υπνώττει τίποτα στον κόσμο ετούτο.
Αυτή που είχα πατρίδα
Κατατεμαχίζεται
Μόνος με τις λέξεις μου μένω
Ανοίγοντας μια τρύπα στο κενό.
Κληροδοτήθηκαν σε μένα σύμβολα που πολλά με βαραίνουν
Και οι φορολογούντες ες άπειρον
Δεν με κατάλαβαν ποτέ τους.
Πρεσβεύω πολιτεία καθαρμών.
Κάποιος είμαι που προκαλεί
Κάποιος που θα αλλάξει στο μέλλον.
Προσέχετε τις χορευτικές πράες κινήσεις μου-
Είναι πολεμικές αρπάγες.
Θα στολίσω τα μάτια μου με εικόνες
Της αρχαίας θάλασσας και θα 'ρθω
Πίσω απ' τις σελίδες που δεν έγραψα ακόμη να φωνάξω
Ένα όνειρο πατρίδας που στενάζει.
Μάθετε λέω να μην μυρίζετε υποταγή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου