...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Ιανουαρίου 2012

Όλα γεννήθηκαν για να πεθάνουν.


πίνακας έργο της φίλης Μελίνας (http://nameliarte.blogspot.com/)




Συμβαίνει το βράδυ.
Είναι ροή η πόλη.
Ακούς τον θόρυβό της.
Όλα γεννήθηκαν για να πεθάνουν.
Η κορυφή των ωρών είναι το ήσυχο μεσάνυχτο.
Μια μπάντα παίζει ένα ρετρό τραγούδι.
Εγωισμοί δεν χωράνε, ούτε λιποψυχίες μετά.
Αν φύγεις δεν θ' ακολουθήσω.
Θα μείνω εδώ- πάντα εδώ θα έμενα.
Συνήθισα να ζωγραφίζω την σιωπή
Και έτσι ελάχιστα, αν φύγεις, θα μου λείψεις..

                                                               4.11.2010  Θεσσαλονίκη..

4 σχόλια:

Salomé Guadalupe Ingelmo είπε...

Supongo que no es fácil de aceptar, pero ciertamente no hay nadie imprescindible. Puede ser un consuelo, aunque al tiempo se trata de una realidad montruosa.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Salomé Guadalupe Ingelmo

siempre es una dura realidad que nos hace querer encerrarnos .. pero el sueño y el amor es siempre agradable teclas ..

nameliart είπε...

Ωωωω! Πολύ πιο ωραίο είναι εδώ το έργο!!
Κι’ αυτό το ίδιο, είμαι σίγουρη ότι νιώθει πολύ καλύτερα συνοδευόμενο από την υπέροχη ποίησή σου, παρά από τις δικές μου…ασυναρτησίες…
Στρατή δεν έχω λόγια… Μεγάλη η τιμή που μου κάνεις, Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς!!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μελίνα
δεν σου κάνω κάποια ειδική τιμή-
είναι το έπαθλο του έργου σου για την έμπνευσή σου που πολύ με συγκίνησε-
άλλαξες κι ίσως η απομάκρυνση να ήταν αναγκαία και επιβεβλημένη-
έφερες ένα άλλον τρόπο στην αίσθηση του χρώματος που ιδιαίτερα είχες-
καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου