...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Ιανουαρίου 2012

Θα χρεοκοπήσουν τα λόγια μου- κι εκείνα που δεν είπα



Θα χρεοκοπήσουν τα λόγια μου- κι εκείνα που δεν είπα
Θα ενταλθούν να μην σημαίνουνε τίποτα
Και οι άνθρωποι θα βρεθούνε ντυμένοι το ψέμα τους
Πιο αδαείς, πιο ανέντιμοι κι από μία σταγόνα
Που πρόδωσε την βροχή της και έπεσε
Μόνη μες την καρδιά του πουθενά.

Θα λείπω..
Απ' όλα:
τον σκληρό κόσμο που κάνει
να παραλείπονται οι αξίες των δέντρων και σφηνώνει
ζιζάνια αινιγματικά στις καρδιές του.

Θα λείπω..
Απ' όλα:
την μοίρα των πολέμων, την σκληρή φωτιά
που καίει τις μέρες των παιδιών και κανένας
πια σε κανέναν και για τίποτα δεν ελπίζει.

Κι όταν απουσιάζω από της αναπνοής μου τον ήσυχο θόρυβο
Ένα σύννεφο καπνού θα καλύψει τις σκέψεις μου
Όπως θα ανεβαίνουν ολοένα ψηλότερα
Μες το συμπαντικό αιώνιο θάμπος..



2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

"Πιο αδαείς, πιο ανέντιμοι κι από μία σταγόνα
Που πρόδωσε την βροχή της και έπεσε

Και ερωτώ εγώ ο αφελής, ποια νοητική διεργασία, ποιος πολύτιμος μηχανισμός κρυμμένος κάπου μεταξύ ψυχής και σώματος μπορεί να συλλάβει την παραπάνω εικόνα και έννοια.

Στρατή φίλε μου έναν καφέ παρακαλώ για να συνέλθω! Θα τον κεράσεις; Εγώ τα μπισκότα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Φίλε μου Χριστόφορε
Όχι έναν καφέ μα χίλιους.
Δεν μας ″έκατσε″ στις γιορτές αλλά δεν πειράζει.. θα τα καταφέρουμε σύντομα.
Ελπίζω να είσαι καλά και να σε δω σε ενεργό δράση..
Δεν σε διάβασα γιατί είχα τρεχάματα αλλά βλέπω την απουσία σου να θορύβει το σύμπαν του δικτύου.
Καλώς επέστρεψες λοιπόν.
Καθείς εφ ω ετάχθη..
Τις γλυκές καληνύχτες μου!
Παππού..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου