...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

26 Ιανουαρίου 2012

Ο νους μου είναι ένας μαέστρος που συντονίζει όλα τα βιολιά μιας σκεπτικής θύελλας.


Ξένες λέξεις, ξένες φωνές, αλλότρια ήθη
κι εγώ που πάντα ξέρω πόσο είναι κρυπτικός
αυτός ο λόγος που υιοθέτησα
για να με πάει στον έσω κόσμο μου..

Ο νους μου είναι ένας μαέστρος που συντονίζει όλα τα βιολιά μιας σκεπτικής θύελλας.

Συντρέχουν ελληνικά μελτέμια σ’ όλο το κουρασμένο κορμάκι μου.

Φίλοι που μια μέρα θα μ’ αγαπήσετε και θα πιστέψετε αυτά που λέω-
         ακούστε με σαν να μην έχετε άλλο από μιας ώρας ζωή-

Κάτι όπως να είναι προκαθορισμένος για εσάς ένας έντιμος θάνατος-

Ακούστε με όπως ενός λουλουδιού το άρωμα που σκορπά και ταχύτατα δρέπει του φωτός μια παλιγγενεσία

Απόκρυφα σκέπτομαι και απόκρυφα τότε μιλάω

Τότε που οι συγκινήσεις μου είναι αιμάσσουσα πληγή που το κορμί του πάθους θα νικήσουν…

                                                                       2012


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου