...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

25 Ιανουαρίου 2012

Αυτό που δεν υπάρχει υπάρχει



Όταν κουράζομαι να απευθύνω ικεσίες στο μέλλον
ξέρω πόσα παραπληρωματικά πράγματα θα με εξουσιάσουν μες απ’ το παιχνίδι των λέξεων. Αυτό
που δεν υπάρχει υπάρχει
εκεί
κάτω από τον ήχο της κάθε φωνής-
εγώ δεν θα μπορέσω να δικαιολογήσω
γιατί έγραψα τόσα ποιήματα, θα μου είναι αδύνατον
να σκεφτώ λευκά, οι λυρικές μου φαντασιώσεις
θα με κομματιάσουν και κάθε
κομματάκι θα είμαι κι όμως εγώ: 
τόσο ίδιος τόσο διαφορετικός, τόσο ανήκουστα
ακραίος
απόλυτος
ευκτικός
αντιφατικός
φιλαλήθης όμως    
διαμορφώνοντας μια γνώμη που έχει να κάνει μόνο με τον άνεμο
ποιώντας την έρημη θέση που κερδίζει εκείνος που ψάχνει
ανάμεσα στα λίγα του κέρματα να κατορθώσει
μία επικοινωνία
με τον κόσμο που γύρω του χάθηκε..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου