...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

17 Ιανουαρίου 2012

Δεν φτάνω αλλού παρά στην τρυφερή ψυχή μου


παρεόντας  απεῖναι.
Ηράκλειτος...



Εσύ ξέρεις ότι εκείνο που είμαι
Είναι φωτεινής σημασίας προσήλωση
Καταλαβαίνεις το πάθος μου
Την ρίζα της φωνής, την σκέψη
                           
Κι εγώ παρόντας είμαι αλλά απουσιάζω
Από το σύγχρονο μαράζι- πληγωμένος τόσο
Όσο μια μέλισσα που της στερήσαν το κεντρί

Δεν φτάνω αλλού παρά στην τρυφερή ψυχή μου
Από νέους απροσπέλαστους δρόμους

Αγνός αγνότερος κι απ' το μετάξι των ανέμων
Ικέτης είμαι και μυσταγωγός στην διδακτική σιωπή!



4 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

απροσπέλαστους
ή
ανεξερεύνητους;
ανέφικτο
ή ευκταίο;
βράδυ
κρύο
σπίτι σιωπηλό
τραγουδάνε οι λέξεις στην οθόνη.
καληνύκτα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Summertime Blues
γιατί πίσω από τις οθόνες κρύβονται ίδια μοναχικοί άνθρωποι

και η ζωή αλλάζει
δίχως να κοιτάζει
την δική σου μελαγχολία, που λέει και το τραγούδι..

Καλημέρα!

Gara είπε...

Sin descubrir, sin duda.

Te animo a ello.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

dejar un Avra hermoso en todos los que pasan ..
un abrazo

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου