...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

6 Φεβρουαρίου 2012

ΑΜΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΖΕΦΥΡΟΥ.



Ο ποταμός της νύχτας εκβάλλει με τα αστέρια του μες τον ωκεανό μιας ανερμήνευτης αιωνιότητας.
Κυλούν τα νερά του -
Αθροίζοντας χρόνο μες το μάτι του απλωμένου γύρω μας διαστήματος-
Ένα ζουζούνι ανεμοδαρμένο πάει εκεί που το φως λιγοστεύει-    
Χύνεται μες τον αμφορέα του ζέφυρου…

Τις ελπίδες μου κρατώ-
Σαν νεογέννητα παιδιά που μόνο εγώ τα προστατεύω.

Ξηλώνονται μέσα μου της ευτυχίας τα υφάσματα.
Οι ραφές τους μαρτυρούν αγωνία.

Δακρύζω να το ξέρω:                 Καλύτερα
να ζεις με ψευδαισθήσεις τσαρλατάνου
που σ’ όλα είναι αδιάφορος και μόνο ξέρει
να μοιράζεται αυτούσια την ξενοιασιά.

Όπως περνούν τα χρόνια θα μου λείπει λίγο-λίγο
και το φως που αποκαλύπτει και το φως που δεν μαρτυρά
τα πράγματα.

Μες την καρδιά μου
καίει η αινιγματική φωτιά
που οργανώνει να χαθώ τον αγχέμαχο πόθο.

                                                                     22.5.2008
            


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου