...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

7 Φεβρουαρίου 2012

ΒΙΟΣ.



Ότι είπα και δεν έκανα μ’ ακολουθεί-
Μέσα μου αποσχηματίζεται ο κόσμος-
Εγώ ξέρω την αξία του, την λέω αλλά κανείς
δεν πιστεύει.

Άμα τρως λέξεις μονάχα ήχους παράξενους θα αποβάλεις.
Κιόλας έφτασε η νύχτα.
Πάνε οι άγγελοί μου, πάνε οι θεοί
πάνε οι παλιές λατρείες μου, η μέρα πάει-
Τώρα γράφω συμπεράσματα του άστρου που έρχεται-
Νομίζω είναι σπουδαίο ν’ αγαπάς και κάποιοι να σου το ανταποδίδουν.

Στο ανθοδοχείο μου πάντα κόκκινα ρόδα-
Μια περίπτωση  χάρης!
Δεν χώρεσα σε καμιά ιστορία.  Από μικρός
ελευθερία θέλησα.

Κάνουμε έρωτα όπως οι άνθρωποι μπορούν-
Το κορμί έχει δική του θρησκεία.
Εμείς, οπαδοί τ’ ουρανού, ξέρουμε πως τον προσκυνάς τον πόθο.

Τα ρολόγια μου άχρηστα όλα-
Πού να χωρέσεις μες τα δευτερόλεπτα;

Το πρωί μαραγκός, πριονίζω ξύλα·
επινοώ, κατασκευάζω-      όμως
ούτε ένα όνειρο αυθεντικό δεν έχω πια δικό μου.

Όσο βαθαίνω μέσα μου, μου περισσεύει μια Ελλάδα!

                                                                        27.5.2008



4 σχόλια:

Βάγια Ριζηνού είπε...

υπέροχο!!!
κάνοντας έρωτα ως Άνθρωποι...γινόμαστε αθάνατοι...έστω για λίγο...μεθάμε απο το άπειρο του σύμπαντος....

Eυαγγελία είπε...

"Τα ρολόγια μου άχρηστα όλα-
Πού να χωρέσεις μες τα δευτερόλεπτα;"

Δεν χωραμε ουτε μεσα σε μια ολοκληρη ζωη....

Την καλημερα μου.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βάγια Ριζηνού

ναι όταν η ψυχή αγγίζει την άλλη ψυχή..
αλλιώς...
πάει το σύμπαν.. κατέρρεύσε..

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αοράτη

κι όμως
μέσα μας χωράει η ζωή ολόκληρη..

καλό βράδυ!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου