...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

9 Φεβρουαρίου 2012

Οι κοινωνίες έχουν καθ’ ολοκληρίαν αποτύχει- δεν έπρεπε έτσι ο άνθρωπος



Άντε δυο ποιήματα παρακάτω κι όλα που έχω περικλείονται μέσα στην λέξη συμπάθεια.

Αμφέβαλα πολύ για την αγάπη, ποιός ήλιος θα αποδώσει όπως πρέπει το νόημα
Μιας τολμηρής ηλιαχτίδας;

Οι ζωές αποσχηματοποιούνται και όταν οι αγωνίες υπερβάλλουνε
Οι κοινωνίες έχουν καθ’ ολοκληρίαν αποτύχει- δεν έπρεπε έτσι ο άνθρωπος

Πολύ φαρμάκι του έλαχε κι ούτε που ήταν προετοιμασμένος.

Έχω ένα φιλαράκι που το αγαπώ. Αν το καταλαβαίνεις
Τι σαν πράξη αυτό από μόνο του σπουδαία σημαίνει
Ξέρεις γιατί στα ποιήματα είμαι ξεκάθαρα ευτυχισμένος

Ξέρεις αγνοώ τους κρατούντες και ιδιωτεύω σε δικό μου παράδεισο..

Στροβιλίζονται στον ουρανό της νύχτας τα άστρα.
Όπου ταξιδεύω είναι το μυαλού οι απόμακροι κόσμοι μου.
Χαρά, χαρά μου εμένα-   οι λέξεις που εγκολπώθηκα
είναι το δυνατό κρασί που σε μεθάει με τρόπους των ερώτων.

Αγάπησα τα απόκρυφα τεχνάσματα των ιδεών.
Ωραία που όπως συσκέπτεσαι σου αποκαλύπτονται!
Αλλά είναι κι η ποίηση δρόμος για να τον βαδίσεις ξυπόλυτος
Κομίζοντας στην οικουμένη τα εθνικά αγαθά σου..

                                                                   5.2.2012

2 σχόλια:

Fanypap είπε...

Αν όμως ποιητά μου ιδιωτεύσουμε όλοι μας και ο καθένας μας στο δικό μας παράδεισο της τέχνης μας, που θα πάει η Ελλάδα μας;!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Αχ Φανή μου ωραία ερώτηση μου κάνεις..
Έλα όμως που αρέσει δεν σ’ αρέσει που το λέω η αλήθεια είναι πάντα αυτή..
Εσύ βλέπεις κάτι άλλο γύρω σου; Βοήθησε με λίγο να το δω κι εγώ..
Βέβαια με άλλο σκεπτικό το είπα εγώ που μάλλον δεν το κατάλαβες..
Αλλά δεν θα ήθελα να μπω σε περιπέτεια παρατεταμένων σχολίων..
Σ’ ευχαριστώ για την επίσκεψη..
Πάντως αρκέσου στο να πω ότι είμαι δυσαρεστημένος που ζω μια πραγματικότητα λαού κότας..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου