...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Μαρτίου 2012

Μικρός, μικρότερος κι απ’ ότι φανταζόμουν είμαι




4.

Αποχρώσεις της μουσικής μέσα στην πράα ημέρα:

Γαλάζιες, κίτρινες-         περιπτώσεις χαράς!

Αλήθειες που αντιλαλούν ιδέες ευτυχίας·

Ανίκητες και πάνω από τις λέξεις που θα βρω για να τις περιγράψω..


Καρφιτσώνονται πάνω στα πέταλα των λουλουδιών·

Αναγαλλιάζει ο Μάιος!

Σερπαντίνες αρώματος που ακολουθούν τα οσφρητικά λαγωνικά·

Λιποθυμάνε..


Μικρός, μικρότερος κι απ’ ότι φανταζόμουν είμαι

Του θεού αυλός. 
                                    Λόγια κάνω

Περιπαιχτικά να τον ίδιο εαυτό μου σαρκάζουνε.


Που μ’ ένα τίποτα και πάντα θα αγωνιά..

                                                                                  1.5.2008


2 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Φίλε μου μπήκα να σου πω μια καλησπέρα. Έχω αρκετές μέρες να ασχοληθώ με το "ενταύθα άθλημα" καθώς οι ανόητες και ανούσιες υποχρεώσεις μου υπερισχύουν των επιθυμιών μου.
Θέλω να είσαι καλά. Και αφού ΕΓΩ το θέλω είσαι υποχρεωμένος να είσαι.
Καλό σου βράδυ εκλεκτέ μου φίλε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Γεια σου φίλε Χριστόφορε!
Μου έλειψες αλήθεια..
Αχ κι εγώ κουράστηκα να γυρίζω πάνω κάτω.
Μάλωσα με τον ύπνο..
Μπελάς η ζωή, μπελάς..
Από Κέρκυρα καλά τα νέα.
Ερημιά χειμωνιάτικη όμως..
Βρε κι η Αθήνα καλή είναι, μην λέμε ψέματα..
Καληνυχτίζω!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου