...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

4 Μαρτίου 2012

Σπέρματι η αιωνιότητα σε όλα ενυπάρχει



Ντυμένες με ήλιο οι μέρες ξεγυμνώνουν τον χρόνο του άγουρου Μαρτίου

Κάνουν μουσική συλλαβιστή το αρχέγονο νυσταγμένο διάστημα

Σπέρματι η αιωνιότητα σε όλα ενυπάρχει

Η γλώσσα ψάχνει την δημοτική της

Οι καθαρευουσιάνικες ρήσεις την κούρασαν

Βλέπω τον αμνό του Θεού να σταλίζει κάτω από την γέρικη μεγάλη ελιά

Έχει κέφια το γαλανό μεσημέρι

Μια μέρα που δεν δουλεύω για άλλον παρά μόνο για τις επιθυμίες μου

Είμαι ευτυχισμένος για το νυν που με αποδίδει σαν τόκο στο μέλλον

Με τους στίχους μου και με την ξεροκεφαλιά μου

Με την αστσιδοσύνη μου να γράφω περιουσίες νοημάτων πάνω σ’ ένα τιποτένιο κουρελόχαρτο

Με το πείσμα του πείσματός μου..

Εΐ καλημέρα σας τώρα!

                                                   4.3.2012


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όντως, η αιωνιότητα υπάρχει σε κάθετι μαζί με το εφήμερο της ύπαρξης. Είναι δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Καλή σας μέρα.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

περήφανη μανιάτισσα

Είμαι ευτυχισμένος για το νυν που με αποδίδει σαν τόκο στο μέλλον


Με τους στίχους μου και με την ξεροκεφαλιά μου

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου