...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

23 Απριλίου 2012

Η ηθική που με διδάξανε


                                              ... όρθιο κιβούρι που με μέλη παγωμένα
                                                  βίγλιζα ακοίμητος τα σύνορα του χρόνου
                                                                                 Άγγελος Σικελιανός..


Η ηθική που με διδάξανε
ήτανε ένα σπίτι δίχως ταβάνι.
Χωρίς ειδικό βάρος η κάθε κακία μου.
Τι τόλμησα και δεν έφτασε λάθος;
Ακύρωσε το κάθε μένος μου η ζωή.
Έζησα πιο θνητός απ' τον καθένα.
Πριόνισα αρκετά, τόρνεψα την ευαισθησία μου.
Μου παραστάθηκε ο χειμώνας.
Οι λέξεις κι ως τον ύπνο με κατάφαγαν.
Οξειδωμένος από όλα ψάχνω
ένα απάγκιο μέρος να ξαπλώσω ανάσκελη
την λάγνα μοναξιά μου..

                                                                 12.3.2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου