...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

22 Απριλίου 2012

Συλλαβές χαράς έχει η κάθε λέξη





Συλλαβές χαράς έχει η κάθε λέξη
των λουλουδιών και υπόσχεται
θαλπωρή κάλλους η κάθε φαιδρή ηλιαχτίδα

Ο ουρανός ανοίγει τον τρούλο του να σεργιανίσω ευτυχής

Είμαι ο περιηγητής των λιβαδιών της ευθυμίας

Αισιόδοξος σκύλος που αλυχτά γύρω από τον δαίμονα αφεντικό του

Όλα τα ξωτικά είναι οι φιλενάδες μου, έχω ερωτευτεί πολλάκις
Και πιο πολύ του λεξιλογίου την Κόρη

Κύρος δίνουν στην Κυριακή μου τα φιλιά
Και τρέχουν μες την όραση τα περιβόλια

Θα σε κοιτάζω που επισκέπτεσαι την λεκτική μελαγχολία μου
Και είσαι απολυμαντική σαν ο θαλασσινός αέρας..

          22.4.2012

2 σχόλια:

Gara είπε...

Quien tiene por amigas a las elfas, son excelentes personas.

Precioso.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

Eres un chico dulce que viene de España y lecturas favoritas.
Me gusta mucho esto.
para estar siempre mal ..
dulce beso.

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου