...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

14 Μαΐου 2012




Δουλεύουν οι αξίες της κοινωνίας ανάποδα
Ματώνουνε οι κοσμοθεωρίες
Τα κράτη στάζουν φωτιά
Κι οι ήπειροι είναι με μέγιστο κουκούτσι φρούτα..

Αν με διαβάζουνε στο μέλλον θα γελούν
Δεν άρθρωσα ούτε μια σκέψη ευτυχισμένη
Κυνήγησα όπως μαγνήτης το θλιμμένο
Περιχαρακώθηκα
Ανάμεσα σε φαντασία και τον καημό μου.

Και τώρα να η ρουφιανιά της ζωής
Ό,τι κατέκτησαν οι ομοϊδεάτες μου το παίρνει
Κατατροπώνεται η επιθυμία μου.

Μάγιστρε στίχε, όπου με πας είναι αγωνίας βοσκότοποι-
Εκεί που ρεμβάζω ματώνει σχίζεται ο ουρανός..

                                 Ηράκλειο Κρήτη 9.5.2012



2 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

(Σου έγραψα κάτι αλλά βλέπω το ιντερνετ που σέρνεται εδώ που είμαι , το εξαφάνισε )
Κυνηγούμε τα όνειρα για να γαληνεύουν οι ώρες..
Οι κοσμοθεωρίες ματώνουν μα η φαντασία μας απλώνει δίχτυ προστασίας γύρω τους για να χουν οι επιθυμίες μας έναν καταγάλανο ουρανό
Μια διαρκής πάλη ένας αγώνας μα και μια ελπίδα ..
Αν πιστέψομε με δύναμη στα θέλω μας
Αν αγαπήσουμε πραγματικά τον διπλανό μας
Αν χαρίσουμε χαμόγελο ζωής
θα τα καταφέρουμε
Είναι όλα τόσο απλά
Καλώς ήρθες και πάλι ποιητή

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα σ’ ευχαριστώ για την αγάπη σου στην ποίησή μου..
Κι εγώ έχω προβλήματα με την σύνδεση κάποιες φορές.
Η στάση σου για την ζωή έχει μια συμπονετικότητα που ομολογώ με ξενίζει.
Εγώ αγαπώ τους κακούς.
Αυτούς που είναι έτοιμοι να πάρουν μαχαίρι..
Να, βλέπε ας πούμε τους κρητικούς..
Δεν αλλάζουν οι κοινωνίες με επιθυμίες των ποιητών.
Θέλει να ξεθεμελιώσεις τις δομές και να στήσεις καινούριες.
Πάντως τα εκλογικά αποτελέσματα με σόκαραν.
Μάλλον δεν βάζει μυαλό ο κόσμος.
Κι εκεί είναι το δράμα.
Άραγε θα μπορέσουμε να φτιάξουμε νέες κοινωνίες πιο δίκαιες για τον άνθρωπο;
Και ποιος είναι σήμερα ο διαφαινόμενος φορέας τους;
Υπάρχει;
Αχ, οι αγωνίες μου θα με φάνε!
Την γλυκιά καλησπέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου