...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Μαΐου 2012

Με βασανίζει ο χρόνος




Με βασανίζει ο χρόνος που υλοτομεί τα κουράγια μου και κάνει
την μουσική άφραστο φθόγγο.
Τα νύχια του χώνονται στην γη
κι η γη ποτέ δεν μου ανήκει.
Εγώ έχω μόνο μια φαντασία κήπων όπου ευδοκιμούν σμάρι γαρύφαλα και μια κρινένια προσευχή
που δεν σε άλλες γλώσσες μεταφράζεται.
Η ευγένεια της ζωής έχει καταγωγή από αρχαία τραγωδία.
Έτσι που όσα γράφω είναι αναθήματα σαν σ’ έναν ήρωα πολέμου.
Και ας το ξέρω ότι όλοι οι ορθόδοξοι πολέμοι χάθηκαν..

Ρέθυμνο  12.5.2012



2 σχόλια:

Gara είπε...

Héroes que lucharon con el corazón y por una cáusa o no pero que a pesar de no ganar una guerra, habrán ganado un trozo de cielo.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

bueno que lo dijo
un pedazo de cielo que combatían

dulces besos ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου