...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

28 Μαΐου 2012

Σάπισαν εκ των έσω τα συστήματα




Είναι μια περίπτωση όπου συναντώνται οι ουρανοί της σκέψης
Ατίθασα λόγια φορτίζουν με γήινο αίμα την κάθε σιωπή
Εγώ που δεν ορίζω τίποτα από τα ορατά
Λιγάκι που ξέφυγα δουλεύοντας τακτά σ’ αυτήν την ανωφέρεια των οραμάτων
Η Ελλάδα που ξεγυμνώνεται και όλοι οι βάρβαροι την πολεμούν
Τα τριαντάφυλλα που θα ζήσουν ως εκεί που τα όνειρα ταξινομούνται μέσα στην αιωνιότητα.
Κοχλάζουν οι πραγματικότητες και σε λίγο
Επίσημα θα είναι η οικουμένη σκλαβωμένη στους τοκογλύφους που ανέθρεψε
Σάπισαν εκ των έσω τα συστήματα
Αριστερόστροφα και
δεξιόστροφα. Ενοχές δεν έχει κανένας
Απ’ τους κρατούντες
Πολιτικά ο νομοθέτης θέσπισε χάος
Μόνο μια πατριδούλα καταταλαιπωρημένη
Αγαπώ και με πονά η λαβωμένη λεβεντιά της
Χύνω στης ποίησης το δάκρυ το βουβό μου κλάμα
Και μεγαλύτερο αγκάθι γίνεται
Κι απ' το τραγούδι που κρατώ ακόμα..

4 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Α! Ρε Στρατή φίλε μου τι όμορφα που λες το τραγούδι για κείνη την καταταλαιπωρημένη πατριδούλα!
Η οικουμένη "τους τοκογλύφους που ανέθρεψε" ή ας τους χαίρεται ή ας μας χαιρετάει.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ φίλε μου...
θλίβομαι αληθινά και πολύ με όσα βλέπω να πραγματώνονται από τους αχρείους που ξεπουλούν τα πάντα

και μάλιστα να προσπαθούν να με πείσουν ότι έτσι πρέπει να γίνει για το καλό της πατρίδας

τόσο ξενόδουλοι πολιτικοί δεν υπάρχουν σε κανένα άλλο μέρος του κόσμου
είμαι σίγουρος


βρε να μην υπάρχει ούτε ένας να έχει αρχίδια; (όχι δεν την αφαιρώ την λέξη γιατί είμαι πολύ θυμωμένος πια..)

ξυπνήστε ρε
θα σας πάρουν και τους καναπέδες!

Άντε σε ζάλισα..
Καλό βράδυ φίλε μου!

Avenida con Poemas είπε...

Τόσο ξενόδουλοι ούτε υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν ,τα πούλησαν όλα αλλά και οι πολίτες δεν είναι αμέτοχοι.

Gara είπε...

Espero que pronto la situación mejore en vuestro país. Corren malos tiempos para todos.

Un abrazo

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου