...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

18 Μαΐου 2012

Κοίτα που έγινε κι η ποίηση σκληρή



Ένα φιλί γυμνό, υπεραξία φορτισμένη
        και μια λύπη παράξενη- όχι από κείνες
        που προφητεύουν τα ωροσκόπια,
        μια λύπη μουντή
που εσωτερικά σκαρφαλώνει- σφυγμομετρείς
πάντα και βγαίνει
ως κι ο ρυθμός και της αναπνοής σου λάθος.
         Αντιπαρέρχομαι της μοναξιάς τις πραγματικότητες
τα λόγια των ειδήσεων που ο εκφωνητής για ν' απαγγείλει
το αίσχος του, προκαταβολικά επωλήθη
με πλήρη συνείδηση
    Η κυρά-Σωτηρία
    μόνο κατά τ’ όνομα εργάζεται
    όλες άνεργες οι ελπίδες
κακοφορμίζει η κοινωνία ιδιωτεύοντας φαιδρά
και όμως φόρους σε ένα κράτος που ψυχορραγεί πληρώνει.
           Δεν τρώω πλέον το φαί μου- έχω
           όρεξη για κανιβαλισμούς και τοιαύτα
           θέλω να κλωτσήσω δυνατά στα οπίσθια
           τα άνομα ζώα που τα βουλευτήρια κατακλύζουν.
Κοίτα που έγινε κι η ποίηση σκληρή – πού να το φανταζόμουνα
           ότι η κόρη μου θα με νικήσει
υποδεικνύοντας μου το σωστό που βλέπουν τα δικά της μάτια
όταν τα έρμα τα δικά μου μάλλον πια αλληθωρίζουμε..

2 σχόλια:

Gara είπε...

¡Qué presente y futuro tan duro nos esperan!

Espero que estos gobernantes encuentren el camino para sacar a Europa de esta terrible crisis.

Un abrazo

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Jessenia

Mi noble español

Si no empuja a los líderes y mostrarles que no me quiero ir, creo que tiramos por el acantilado.
dulce beso ..

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου