...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

20 Ιουνίου 2012

Δεν μου αρέσανε ποτέ οι απολογισμοί.




Δεν μου αρέσανε ποτέ οι απολογισμοί. Ίσως γι αυτό δεν θα γινόμουν ποτέ καλός οικονομολόγος.
Εγώ ήθελα να αγγίζω τα σύνορα χωρίς να υπάρχουν τα σύνορα.
Σαν να μου υποβάλλονταν απ’ την συνείδηση οι νοητές αόρατες γραμμές τους.
Εκεί έχανα το παιχνίδι.
Αλλά ποιός ξέρει: μπορεί και να ‘μουν κερδισμένος τελικά.
Ζω τον πληθυντικό μιας έκφρασης που έτσι κι αλλιώς σε υπερθετικό βαθμό μου δόθηκε και σίγουρα, για κάτι θα κατηγορούμαι.
Αφού οι φιλολογούντες συνήθως μόνο αυτό κάνουν και νομίζουν αλήθεια πώς κάνουν και κάτι σπουδαίο..
Εγώ πάλι έχω την άποψη ότι αν δεν είσαι γεμάτος θάλασσα δεν θα πλεύσουν μέσα σου πλοία.
Έτσι δεν κόπτομαι για τα λεγόμενα. Απλά τραβώ τον δρόμο μου κι αφήνω τον κόσμο να λέει.
Θα δείξει το μέλλον σε τι λαγούμια σκοτεινά θα ξεχειμωνιάσουμε. Ο καθένας μας.
Ο τρόπος μας να εκτιθέμεθα μας κάνει ακροατές ενός θιάσου ενόρκων που για να αποφασίσουνε σωστά θα πρέπει να αποτινάξουν από πάνω τους την ζήλια και την ποταπότητα των κακόβουλων λογοτεχνών.
Πάντα θα παραδέχομαι μια κριτική που λάμπει.
Πάντα θα σφίγγω το χέρι κάποιου που με κάνει τελικά να εκτιμήσω την ψυχή του πρώτα και μετά το έργο του.
Και πιστέψτε με, πολύ λίγοι με πείθουν..
Όπως λέει κι ένας φίλος μου: δεν γίνεται καλύτερος άνθρωπος πάντως κάποιος επειδή κάποτε έβγαλε ένα βιβλίο..
Τα καμπανάκια μου χτυπώ κι όποιος ακούει…



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Στρατη !!!

Χαρ. Αλβερτος

Ανώνυμος είπε...

Εχω την αισθηση οτι αυτη η συλλογη σου με τιτλο "Θερμων Επεισοδιων Πυροτεχνηματα" κρυβει θησαυρους!

Χαρ. Αλβερτος

Eυαγγελία είπε...

Στρατη,

Επιτρεψε μου, αν και σε γνωριζω πολυ λιγο μεσα απο μια οθονη, καταλαβα οτι καποιος Προσπαθησε να σε πειραξει με καποιον τροπο.

Μα εσυ, εχεις μεσα σου τοση θαλασσα που ενιοτε φουρτουνιαζει απο φυση της, αλλα τις περισσοτερες φορες εχει μπουνατσα και νηνεμια.

Εχεις τοση θετικη ενεργεια που την καταναλωνεις σε δημιουργηματα κι οχι στα λεγομενα του κοσμου.

Καλο σου βραδυ!

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Στρατή
κάποιος ή κάποιοι θα σ έχουν πικράνει
όπως λέει και η Ευαγγελία
όμως
πιστεύω πως το ήθος και ο σεβασμός στην κατάθεση ψυχής του άλλου
πηγάζει από την αξιοπρέπεια και την παιδεία του καθ ένα..
Ακόμα πως το έργο το δικό σου ,γνώμη μου πάντα,
δεν χρειάζεται απολογία γιατί αποδεικνύει από μόνο του
την ψυχή μέσα από τη δημιουργία ..
Δυστυχώς δεν είναι πάντα όλα ρόδινα γύρω ..
Κωπηλάτες ζωής μέχρι το τέρμα..
Αγγίζει η γραφή σου ποιητή ...κι αν δεν αρέσει σε όλους δεν πειράζει
Συνέχιζε να γράφεις με την ροή που επιθυμείς
ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος
πικραίνει
μα
το πείσμα και η εντιμοτητα που σε διακρίνει
θα βρίσκει πάντα το Φως μέσα από τα μονοπάτια της Ποίησης
όσο δύσβατα κι αν είναι..
Καλό βράδυ

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ όλους σας
Χαρίλαε
Ευαγγελία
Δέσποινα
Για την συμπαράταξη και την υποστήριξη..
Τι να κάνουμε, ο κόσμος πραγματικά δεν είναι αγγελικά πλασμένος και μιας και είναι σε κρίση, κάνει και τον καθένα από μας όρο αυτής της κρίσης.
Συνεχίζουμε όμως συνεχίζουμε.
Όποιος αγαπά την γραφή δεν την προδίδει..
Εξάλλου είναι σαν να δέχεσαι να μην αναπνέεις αν πεις εγκαταλείπω..
Και δεν έχω σκοπό ποτέ να το κάνω..
Ό,τι κι αν μου κοστίζει..
Την θερμή καλημέρα μου και ευχαριστώ πολύ όλους σας!

Ανώνυμος είπε...

Στρατη, καλη σου μερα!

Εσυ κρ'ατα παντα μεσα σου τη "βαθεια μπλε θαλασσα"...
Και μη ξεχνας ποτε οτι, υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα οι ανοητοι/ες 'η ισως και συνενοχοι (Κυριος οιδε...), συνοδοιποροι και διαφημιστες/τριες των γελοιων και των αυνανιζομενων - σωματικα, πνευματικα η και τα δυο μαζι. Το διαδικτυο προσφερει αφειδως αυτη τη δυνατοτητα και ο δηθεν ρομαντισμος καθως και ψευτοποιηση δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ο... φερετζες που, νομιζουν οτι, τους προσφερει την απαραιτητη καλυψη.
Οπλισου καλα, λοιπον, και επι σκοπον, γιατι ειναι το μονο που φοβουνται.
Δυστυχως, σε μια κοινωνια που, κατα το μεγαλυτερο της μερος ειναι μια κοινωνια αμοραλιστικη,
αλλη λυση, πλεον, δεν υπαρχει.
Χαρ. Αλβερτος

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

Αγαπημένε μου φίλε, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τον "σοφό" φίλο σου, λέει και κάτι άλλο :"τα αγκάθια δεν ανθίζουν γαρύφαλλα",που σημαίνει (ενισχύοντας τα προηγούμενα) ό,τι έχει ο καθείς στην ψυχή του, εκείνο δείχνει.
Έτσι, προτείνω ανεπιφύλακτα, σταθερή προσήλωση και αφοσίωση στην Ποίηση κι όχι εξάρτηση από τους ποιητές/τριες, τη δόξα ή τις πωλήσεις.
Καλημέρα και καλή μας δύναμη Στρατή!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Μίνα
έχω μεγάλη εκτίμηση για τον κοινό φίλο μας..
βλέπεις έχω μάθει να εκτιμώ τις αξίες..
Φιλιά πολλά!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου