...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

16 Ιουνίου 2012

Όπως πάω θα αυτοπυρποληθώ





Τα είπαμε τα ξανάπαμε… ο αιώνας
Μαύρο νύχι φορά και ξύνει
τις νωπές ηθικές τοιχογραφίες

Όπως πάω θα αυτοπυρποληθώ
Απ’ τις αλήθειες μου

Το χέρι μου ελεεί το πέλαγος, το χέρι μου
ηρεμεί την μανία του αέρα

Θα καρφώσει φεγγάρι νωπό
Πάνω απ’ τα βουνά
μέρα που θα ισχύει ακόμη ο Ιούνιος
Και οι ξεδιάντροπες φωτιές του..

Ένα παιδί όπου κοιτάζω προς την παραλία με κοιτά

Ένα καράβι πλέει
στον ορίζοντα..


                                             

4 σχόλια:

Δέσποινα Γιαννάκου είπε...

Τα όνειρα είναι.. που ταξιδεύουν σ ενα γαλάζιο ορίζοντα...
Εκείνα που με την απόλυτη σιγουριά γνωρίζουν το επόμενο βήμα ..
Κάτι μου λέει πως οι μέρες που όλοι ευχόμαστε ίσως να ναι κοντά..
Αυριο θα ξημερώσει και θα ναι όλα αλλιώς ...Μια καινούρια μέρα
Ας μην μας εγκαταλείψει η Ελπίδα..
Γλυκιά καληνύχτα

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Δέσποινα
ας το προσπαθήσουμε΄έστω...
Καληνύχτες!

Eυαγγελία είπε...

Εχω φυλαγμενη εδω και μερες μια εικονα αυτοπυρπολησης αλλα δεν τολμησα να κανω την αναρτηση γιατι φοβηθηκα τις λεξεις η μπορει και το αντιστροφο.

Εσυ, τολμηρος ως συνηθως τις αφησες και κυλησαν αβιαστα και οπως παντα ποιητικα και μου εδωσες θαρρος.

Ολα θα πανε καλα ~ Οχι, δεν εχω ψευδαισθησεις, ολα στον καιρο τους.

Περιμενω τις εξελιξεις της αυριανης ημερας....

Χαιρετω σε!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα αοράτη φίλη μου Ευαγγελία!
Εγώ δεν έχω αγωνία για τα αποτελέσματα της κάλπης γιατί πιστεύω απόλυτα την ρήση μιας αναρχικής αμερικάνας που έλεγε ότι αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τον κόσμο θα ήταν παράνομες..
Άρα δεν ελπίζω σε αλλαγές..
Συγκλονιστικές, τουλάχιστον..
Μέσα στα στενά πλαίσια της άρρωστής μας δημοκρατίας ίσως ναι- αλλά τίποτε παραπέρα..
Ο αυτοπυρπολισμός είναι με συμβολικές διαστάσεις και μόνο έτσι θα ήθελα να τον δεις.
Αλίμονο αν προτρέπω κάποιον να αυτοπυρποληθεί..
Προτιμώ το · αποθανέτω η ψυχή μου μετά των αλλοφύλων..· του Σαμψών..
Την καλημέρα μου!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου