...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

10 Ιουνίου 2012

Ηχογραφούν τα λουλούδια των κήπων την θάλασσα




Τα κοιτώ όλα και τα σκέφτομαι μες την πραότητα των ημερών
Που γλυκά περνούν αφήνοντας μιαν όμορφη ανάμνηση
Εκεί, στην επαρχία της φαντασίας μου.

Ο τελετουργικός χορός της μύησης στο ποιητικό συμπέρασμα των ανέμων
Η κατάνυξη ηλιοβασίλεμα και να είναι πληθωρική σε έκσταση η Ελλάδα
Η μουσική αλέγκρο των μαινάδων..

Ηχογραφούν τα λουλούδια των κήπων την θάλασσα
Ο νους το ένστικτο των ηλιαχτίδων
Ο δυόσμος την πικρίλα της λουΐζας
Αντιγράφουν τις θύελλες τα αυτιά μου

Ο φτωχότερος όλων πια είμαι·
μ’ αρέσει-
                           κάτω από την σκέπη τ’ ουρανού
Ορίζω μόνο τις εικόνες που έχει το μυαλό μου
Κι αυτά τα αισθήματα περιουσίες που μαζί τους θα ταφώ..






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου