...

...

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ..

15 Ιουλίου 2012

Κυλάει το νερό επάνω μου



Κυλάει το νερό επάνω μου
Με την φαντασία μου είμαι
Σ’ έναν βυθό
Φορώ παμπάλαιο σκάφανδρο
Και γύρω μου
Κολυμπούν ζωηρά πολύχρωμα ψάρια.
Είναι η πανδαισία των κοραλλιών
Η χαρά των υφάλων..
Το νερό είναι πάντα θρησκεία
Χλιαρό και μυστηριακό ιριδίζει
Καθώς η μέρα εκτείνεται σαν άποψη
Κάτι οργιές επάνω απ’ το κεφάλι μου.
Διαφάνεια, αφάνεια, ταχύτητα
Συντριπτικά προσηλωμένη ιερότητα
Στο τώρα γαλάζιο.
Μ’ αφήνει η ευκρίνεια της θάλασσας
Να ζωγραφίσω ένα ορθόδοξο τοπίο
Σουρεάλ στο μυαλό μου…

                                            10.7.2012


2 σχόλια:

ΜΙΝΑ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ είπε...

είναι ξεκάθαρη η οπτική των νερών, και διάφανη η προοπτική των νοημάτων σου!
Καλημέρα!!

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Καλημέρα Μίνα! Ευχαριστώ!
Α ρε και να 'μουν ο Νταλί!

Ετικέτες

Αρχειοθήκη ιστολογίου